Hop til indhold

Kløe

Gæst Arkiveringsalf
 Share

Recommended Posts

Gæst Arkiveringsalf

Min lille vuf (som kom til dk for 3 uger siden) har vasket sig ret grundigt meget. Jeg har ikke tlnkt så meget over det, men så tidligere i dag nippede han sig så meget at han fik lavet en blodudtrædning (ligesom hvis man klør sig voldsomt og det fik mig til at blive ret bekymret, især fordi det var på penis og det får det til at virke som om der måske er noget galt, men har lige haft ham til dyrlægen og fik hende til at tjekke ham grundigt og hun sagde at han så fin ud (spurgte specifikt om hans hud, da han har nogen bare pletter).

Nogen der har oplevet noget i samme stil?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Min lille vuf (som kom til dk for 3 uger siden) har vasket sig ret grundigt meget. Jeg har ikke tlnkt så meget over det, men så tidligere i dag nippede han sig så meget at han fik lavet en blodudtrædning (ligesom hvis man klør sig voldsomt og det fik mig til at blive ret bekymret, især fordi det var på penis og det får det til at virke som om der måske er noget galt, men har lige haft ham til dyrlægen og fik hende til at tjekke ham grundigt og hun sagde at han så fin ud (spurgte specifikt om hans hud, da han har nogen bare pletter).

Nogen der har oplevet noget i samme stil?

Kan det være lopper?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Arkiveringsalf

Jae, men har tjekket efter tegn på lopper (han har mørk pels, så kunne have overset det), han har fået en nakkepipette, plus loppebad og ingen af os har fået nogen bid overhovedet, så var kommet frem til at det ikke var det.

Desuden har han meget lidt pels på maven (er på vej), og kan ikke se noget der minder om bid, men ved jo heller ikke om jeg ville kunne genkende det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Jae, men har tjekket efter tegn på lopper (han har mørk pels, så kunne have overset det), han har fået en nakkepipette, plus loppebad og ingen af os har fået nogen bid overhovedet, så var kommet frem til at det ikke var det.

Desuden har han meget lidt pels på maven (er på vej), og kan ikke se noget der minder om bid, men ved jo heller ikke om jeg ville kunne genkende det.

Bad og pipette indenfor samme uge, er som udgangspunkt en rigtig dårlig ting - også selvom badet kommer først, det nedsætter ofte virkningen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mallen

Min kløede sig også som en gal uden at dyrlæge kunne finde ud af noget - fik Stronghold af dyrlægen (receptpligtigt) - det fjernede det .. men vi fandt aldrig ud af hvad der var galt ... men der er et ret stort udbrud af skab pt. ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Arkiveringsalf

Ja det med bad og pipette er dumt, men han kom direkte fra et spansk internat, så havde ikke super meget valg med det:)

Jeg vil i hvert fald tjekke efter skab, det skulle vi helst ikke smitte nogen med:S

Link til indlæg
Del på andre sites