Hop til indhold

Hej


Gæst nettem
 Share

Recommended Posts

Gæst nettem

Er der nogen som har prøvet hundekiropraktor, og har det været med god effekt ?

Har en 1 årig schæfertæve, som er noget stiv i bagpartiet. Frygtede meget at det var HD,- men har lige fået taget rgt., og det er ikke hofterne der er problemet. Men hun er skæv i bækkenet, hvilket gør hun spænder i hele bagpartiet.

Dr.dyr har rådet os til at lave nogle udspændingsøvelser, samt svømning. Hvilket vi vil gøre, men har siddet og surfet rundt, og tænker at måske en kiropraktor kan hjælpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst nettem
Er der nogen som har prøvet hundekiropraktor, og har det været med god effekt ?

Har en 1 årig schæfertæve, som er noget stiv i bagpartiet. Frygtede meget at det var HD,- men har lige fået taget rgt., og det er ikke hofterne der er problemet. Men hun er skæv i bækkenet, hvilket gør hun spænder i hele bagpartiet.

Dr.dyr har rådet os til at lave nogle udspændingsøvelser, samt svømning. Hvilket vi vil gøre, men har siddet og surfet rundt, og tænker at måske en kiropraktor kan hjælpe.

 

:roll: Øh, det skulle egentligt ikke have været under hvalpe, men ved ikke om man kan slette det her eller flytte den

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Jeg tror det vil være en rigtig god idé med en tur til en kiropraktor.

 

Jeg har selv været til kiropraktor med både min tidligere hund og også min nuværende. Begge med gode resultater. :5up:

 

Og velkommen på debatten s006.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...