Hop til indhold

Dejligt vejer, men tænk lige på hunden


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

Jeg kommer hvert forår når solen begynder at varme til at tænke på en hund jeg så i en bil for snart en del år siden. Den oplevelse bliver ved med at hjemsøge mig hver evig eneste år når solen får lidt magt.

 

Pas nu på når hunden sidder i bilen også selvom bilen holder i skyggen. Det bliver den ikke ved med, og kabinen kan hurtig blive 60 grader.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BongoJungle

Ja, man skal passe meget på.

 

Og ser man en hund i en bil der har det tydligt dårligt pga varmen, og der ingen ejer kommer, må man tage sagen i egen hånd, og hjælpe den stakkels hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover

Ja, det er utroligt at flok åbenbart aldrig lære det.

 

Hver sommer på DKK-udstillinger (og sikkert også andre udstillinger) må de kalde folk over højtaleren og bede dem om, at hente deres hunde i bilerne, da det er meget varmt.

Nogen gange må de kalde 3 gange og 3 gang de kalder siger de, at hvis der ikke sker noget nu, så vil ruderne blive slået ind, så de kan få hundene ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er utroligt at flok åbenbart aldrig lære det.

 

Hver sommer på DKK-udstillinger (og sikkert også andre udstillinger) må de kalde folk over højtaleren og bede dem om, at hente deres hunde i bilerne, da det er meget varmt.

Nogen gange må de kalde 3 gange og 3 gang de kalder siger de, at hvis der ikke sker noget nu, så vil ruderne blive slået ind, så de kan få hundene ud.

 

Det virker ufatteligt, at det skal være nødvendigt at minde folk om nødvendigheden af at tænke på deres hunde - især udstillings- og konkurrencefolk, der virkelige burde vide bedre :evil:

 

Jeg er selv meget obs på problemet - i mit nye automobil er jeg så heldig, at ruderne er med mørkfilm i siderne og bagtil, samt det er muligt efterlade bagklappen åben, da Cille er i bur - det er lækkert :5up: men frifinder mig da på ingen måde fra at tænke mig om

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...