Hop til indhold

Min lille pige er blevet voksen

Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

har lidt tid haft mistanke om, at Kaia snart kom i hendes første løbetid - Og jeg havde fuldstændig ret.

Men lille pige er hermed voksen - Hun er lidt hævet forneden, og har rødligt udflåd nu.... Så vi kan hermed ønske Kaia velkommen ind i de voksnes rækker :klap:

Hvor er jeg bare glad for vi fik Bamse kastreret - Indtil videre viser han ingen interesse i hendes bagdel, udover det sædvanlige.

Det gør alle andre hanhunde derimod, så der er ikke noget at være i tvivl om.

Men det er dejligt, at de i kan gå sammen, i hvertfald indtil hun bliver højløbsk, uden at hun hænger på en brunstig hanhund, eller at Bamse er ved at gå ud af sit gode skind!

Kan godt mærke hun er lidt træt og påvirket af det.

Hun har ikke den store appetit og skal lokkes til at spise, hun sover rigtig meget, og er et kæmpe puttehoved for tiden - Mor er helt klart den bedste i verden.

Men altså... Vi skulle jo til træning i aften, og vi skulle lave opvisning til smørhulsfesten på Lørdag... Det er jeg bare ikke sikker på, er en hel god ide, når nu det lige ramler sammen med hendes løbetid :megaked:

Hvad synes i?

Skal jeg prøve at se hvordan det går til træning, eller skal jeg holde mig væk, for de andres (og Kaias) skyld?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Krusty

Tillykke, eller hvad man nu siger :stupid::lun:

Håber hun kommer nogenlunde gnidningsfrit igennem løbetiden.

Mht. træning vil jeg forslå jer at blive hjemme. Mest for hanhundeejerenes skyld. Har selv mange gange stået på en træningsplads med 4-5 totalt ufokuserede hanhunde på holdet (også selvom tæven tager afsted igen), og det er bare møgirriterende at ødelægge træningen for alle hanhundene også, selvom det selvfølgelig er surt for jer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hehe, tak... Det er mærkeligt, at jeg bliver helt begejstret for, at hun er kommet i sin første løbetid - For det er jo egentlig bare en plage for alle :stupid:

Men vi bliver hjemme fra træning, og melder afbud til opvisningen - Ved hvor belastende det er, at have løbetidstæver i nærheden, når man har en intakt hanhund.

Og så synes jeg heller ikke Kaia behøver have en sværm af hanhunde omkring hende til træning, hvilket ikke helt kan undgås.

Så hun må leve med gåture i snor og træning herhjemme den næste tid.

Staaakkels Kaia :blink:

Men for dælen hun er ikke god til at gøre sig selv ren - :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites