Hop til indhold

Legekammerater i Vordingborg?


Gæst Chillimaya
 Share

Recommended Posts

Gæst Chillimaya

Da jeg er tilflytter her i Vordingborg, og Bertram jo er fra Esbjerg helt ovre i det mørke, kunne det være rart at vide om der bor nogen hernede der vil lege:engel:

 

Det er jo ikk 100% sikkert han kommer hjem til mig... men 98%.. Og hvis han gør så er det først om nogle uger.. Men ville være rigtig rart at finde ud af om der er nogen i området herinde...:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

i hvilken retning væk fra vordingborg :) ?

 

jeg bor 15 km fra vordingborg..

 

mere jeg tænkte så kunne vi da mødes og gå en tur på en græsmark eller andet stort, så de kan få løbet lidt :)

 

min har bare et lille problem, hun bruger sin krudt meget hurtigt, så flere timer går ikke helt, smiler..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
i hvilken retning væk fra vordingborg :) ?

 

jeg bor 15 km fra vordingborg..

 

mere jeg tænkte så kunne vi da mødes og gå en tur på en græsmark eller andet stort, så de kan få løbet lidt :)

 

min har bare et lille problem, hun bruger sin krudt meget hurtigt, så flere timer går ikke helt, smiler..

 

På Lollandssiden af Guldborg. Men der er en lille flække med en skole og et græsareal lige efter storstrømsbroen på vej mod Øster Kipping. Jeg kan ikke helt huske hvad det hedder, men jeg tror ikke, at man kan undgå det, hvis man køre mod Guldborg fra Vordingborg. Eææers kender jeg ikke så mange andre steder oppe mod Sydsjælland.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Da jeg er tilflytter her i Vordingborg, og Bertram jo er fra Esbjerg helt ovre i det mørke, kunne det være rart at vide om der bor nogen hernede der vil lege:engel:

 

Det er jo ikk 100% sikkert han kommer hjem til mig... men 98%.. Og hvis han gør så er det først om nogle uger.. Men ville være rigtig rart at finde ud af om der er nogen i området herinde...:klap:

 

Opfat det endeligt ikke som, at vi spammer din tråd. Vi diskutere bare gode steder for at mødes og afprøver dem måske, til Bertram kommer til hovedøen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Jeg synes at have set et vejskilt pege mod Ore strand i nærheden af hvor Rubert Steiner skolen ligger. Kan det passe ? Men at mødes på stranden er helt fint med mig på et eller andet tidspunkt mellem onsdag eftermiddag og søndag formiddag, hvis det passer med dig. Det kan jo være at Chillimaya har lyst til at komme med bare for hyggens skyld og så er stranden jo også prøvet til Bertram kommer :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

ja det passer fint at du har set et skilt der :) hvis du står i lyskrydset og kigger på netto og lidl, og så kigger under "broen" så følger du den vej der går under broen, og så ender du nede langs ore strand på venstre hånd :) jeg kører altid ned ved en vej der hedder badevej, for der er parkeringsplads, det er op af fyrtårnet på stranden :) og en stor mark ved siden af ;)

 

er bare nysgerrig, hvor gammel er du?

 

jeg er 22..

 

jamen jeg kan bedst en lørdag eller søndag... for har også pony ved siden af, som også skal passe ind :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
ja det passer fint at du har set et skilt der :) hvis du står i lyskrydset og kigger på netto og lidl, og så kigger under "broen" så følger du den vej der går under broen, og så ender du nede langs ore strand på venstre hånd :) jeg kører altid ned ved en vej der hedder badevej, for der er parkeringsplads, det er op af fyrtårnet på stranden :) og en stor mark ved siden af ;)

 

er bare nysgerrig, hvor gammel er du?

 

jeg er 22..

 

jamen jeg kan bedst en lørdag eller søndag... for har også pony ved siden af, som også skal passe ind :)

 

Officielt er jeg 17 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Klüssendorf

Ja men så velkommen da, til området og Hunde-forum for den sags skyld. Skriv endeligt når du er kommet herned og på plads, så laver vi en playdate. Du kan eventuelt sende en PB, når den tid kommer. Men du kan også bare skrive i denne tråd, så kan det jo være at andre ser det og også gerne vil med, nadia og jeg havde i hvertfald en hyggelig tur sidste lørdags, så måske hun vil med :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

det vil jeg gerne :)

 

og undskyld katja(klüssendorf) at jeg ikke skrev i weekenden, men ziva begyndte at halte, så hun fik "husro" her i weekenden.. (umiddelbart var det lidt vokseværk)..

 

men hun er frisk igen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

hej :vinken:

der plejer ikke være megen opbakning om møder hernede, syntes jeg...men vi kan da mødes på halvvejen, jeg er fra lolland...(hvis din hund er rolig, hvorfor kan jeg fortælle nærmere om, hvis du vil mødes?:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Yassi er faldet godt til, og jeg tror vi er klar til at mødes. Hvor plejer i at mødes?

 

Vi har ikke helt et plejer, så skriv nogle datoer og tidspunkter for hvornår du kan, så ser vi hvor mange, der kan mødes på et af tidspunkterne :-D Selv kan jeg for det meste fra onsdag eftermiddag til søndag formiddag, så tidspunkter inden for det er jeg ret så flexibel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chillimaya

Fedt at i har fundet ud af noget :)

Jeg bor bare ikke længere i Vordingborg og Bertram er ikke hos mig mere.. Der var ikk lige noget der gik efter planen...

Håber i har fundet nogle gode legekammerater i hinanden..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chillimaya
chillimaya...

øv det er da trist, men vi håber du har fundet vejen frem alligevel og et godt sted til vuffen...god vind fremover...:cool:

 

Han har det fantastisk hvor han er nu! Er glad for han er havnet hvor han er... Og tak for den søde tanke :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

kunne være hyggeligt.. men det er ikke helt så sjovt når hundene skal føres i sor...

 

og med min hyperaktive hund ville det være synd at hun skal holdes i snor med nogle legekammerater.. hun syns det er slemt nok til træning..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...