Gæst Chillimaya Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Da jeg er tilflytter her i Vordingborg, og Bertram jo er fra Esbjerg helt ovre i det mørke, kunne det være rart at vide om der bor nogen hernede der vil lege:engel: Det er jo ikk 100% sikkert han kommer hjem til mig... men 98%.. Og hvis han gør så er det først om nogle uger.. Men ville være rigtig rart at finde ud af om der er nogen i området herinde...:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nadia Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 så lige at indlægget er "gammelt" men jeg har en labradortæve på 18 uger, som bor ved præstø, ikke så langt fra vordingborg... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Andersand vil elske en legekarmmerat :klap: Han er en 8 måneders Boston terrier med krudt i røven og vi bor kun 20 km fra Vordingborg, så det kunne være helt fint :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nadia Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 i hvilken retning væk fra vordingborg ? jeg bor 15 km fra vordingborg.. mere jeg tænkte så kunne vi da mødes og gå en tur på en græsmark eller andet stort, så de kan få løbet lidt min har bare et lille problem, hun bruger sin krudt meget hurtigt, så flere timer går ikke helt, smiler.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 i hvilken retning væk fra vordingborg ? jeg bor 15 km fra vordingborg.. mere jeg tænkte så kunne vi da mødes og gå en tur på en græsmark eller andet stort, så de kan få løbet lidt min har bare et lille problem, hun bruger sin krudt meget hurtigt, så flere timer går ikke helt, smiler.. På Lollandssiden af Guldborg. Men der er en lille flække med en skole og et græsareal lige efter storstrømsbroen på vej mod Øster Kipping. Jeg kan ikke helt huske hvad det hedder, men jeg tror ikke, at man kan undgå det, hvis man køre mod Guldborg fra Vordingborg. Eææers kender jeg ikke så mange andre steder oppe mod Sydsjælland. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 Da jeg er tilflytter her i Vordingborg, og Bertram jo er fra Esbjerg helt ovre i det mørke, kunne det være rart at vide om der bor nogen hernede der vil lege:engel: Det er jo ikk 100% sikkert han kommer hjem til mig... men 98%.. Og hvis han gør så er det først om nogle uger.. Men ville være rigtig rart at finde ud af om der er nogen i området herinde...:klap: Opfat det endeligt ikke som, at vi spammer din tråd. Vi diskutere bare gode steder for at mødes og afprøver dem måske, til Bertram kommer til hovedøen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nadia Besvaret September 18, 2010 Rapporter Share Besvaret September 18, 2010 kender så en del gode steder.. b.la. ore strand, der er altid venlige folk og venlige hunde, selvom man har evt hunde løs.. men det er jeg så også kendt ude det er ved massenedø(stav?) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret September 19, 2010 Rapporter Share Besvaret September 19, 2010 Jeg synes at have set et vejskilt pege mod Ore strand i nærheden af hvor Rubert Steiner skolen ligger. Kan det passe ? Men at mødes på stranden er helt fint med mig på et eller andet tidspunkt mellem onsdag eftermiddag og søndag formiddag, hvis det passer med dig. Det kan jo være at Chillimaya har lyst til at komme med bare for hyggens skyld og så er stranden jo også prøvet til Bertram kommer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nadia Besvaret September 29, 2010 Rapporter Share Besvaret September 29, 2010 ja det passer fint at du har set et skilt der hvis du står i lyskrydset og kigger på netto og lidl, og så kigger under "broen" så følger du den vej der går under broen, og så ender du nede langs ore strand på venstre hånd jeg kører altid ned ved en vej der hedder badevej, for der er parkeringsplads, det er op af fyrtårnet på stranden og en stor mark ved siden af er bare nysgerrig, hvor gammel er du? jeg er 22.. jamen jeg kan bedst en lørdag eller søndag... for har også pony ved siden af, som også skal passe ind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret September 29, 2010 Rapporter Share Besvaret September 29, 2010 ja det passer fint at du har set et skilt der hvis du står i lyskrydset og kigger på netto og lidl, og så kigger under "broen" så følger du den vej der går under broen, og så ender du nede langs ore strand på venstre hånd jeg kører altid ned ved en vej der hedder badevej, for der er parkeringsplads, det er op af fyrtårnet på stranden og en stor mark ved siden af er bare nysgerrig, hvor gammel er du? jeg er 22.. jamen jeg kan bedst en lørdag eller søndag... for har også pony ved siden af, som også skal passe ind Officielt er jeg 17 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Yassi Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Jeg flytter til Vordingborg her d. 16/10-10 og får hund 18/10-10 så derefter kunne jeg godt bruge nogle sjove hundevenner at gå med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Oktober 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 10, 2010 Ja men så velkommen da, til området og Hunde-forum for den sags skyld. Skriv endeligt når du er kommet herned og på plads, så laver vi en playdate. Du kan eventuelt sende en PB, når den tid kommer. Men du kan også bare skrive i denne tråd, så kan det jo være at andre ser det og også gerne vil med, nadia og jeg havde i hvertfald en hyggelig tur sidste lørdags, så måske hun vil med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nadia Besvaret Oktober 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2010 det vil jeg gerne og undskyld katja(klüssendorf) at jeg ikke skrev i weekenden, men ziva begyndte at halte, så hun fik "husro" her i weekenden.. (umiddelbart var det lidt vokseværk).. men hun er frisk igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Oktober 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2010 Det er helt ok og godt at Ziva er ok igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Yassi Besvaret Oktober 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2010 Det lyder rigtig godt det vil jeg gøre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Yassi Besvaret November 9, 2010 Rapporter Share Besvaret November 9, 2010 Yassi er faldet godt til, og jeg tror vi er klar til at mødes. Hvor plejer i at mødes? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret November 9, 2010 Rapporter Share Besvaret November 9, 2010 hej der plejer ikke være megen opbakning om møder hernede, syntes jeg...men vi kan da mødes på halvvejen, jeg er fra lolland...(hvis din hund er rolig, hvorfor kan jeg fortælle nærmere om, hvis du vil mødes? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret November 12, 2010 Rapporter Share Besvaret November 12, 2010 Yassi er faldet godt til, og jeg tror vi er klar til at mødes. Hvor plejer i at mødes? Vi har ikke helt et plejer, så skriv nogle datoer og tidspunkter for hvornår du kan, så ser vi hvor mange, der kan mødes på et af tidspunkterne Selv kan jeg for det meste fra onsdag eftermiddag til søndag formiddag, så tidspunkter inden for det er jeg ret så flexibel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nadia Besvaret November 13, 2010 Rapporter Share Besvaret November 13, 2010 så springer jeg fra til det møde, da min er en labbertæve på 6 mdr.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chillimaya Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 Fedt at i har fundet ud af noget Jeg bor bare ikke længere i Vordingborg og Bertram er ikke hos mig mere.. Der var ikk lige noget der gik efter planen... Håber i har fundet nogle gode legekammerater i hinanden.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret November 16, 2010 Rapporter Share Besvaret November 16, 2010 chillimaya... øv det er da trist, men vi håber du har fundet vejen frem alligevel og et godt sted til vuffen...god vind fremover... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chillimaya Besvaret November 17, 2010 Rapporter Share Besvaret November 17, 2010 chillimaya...øv det er da trist, men vi håber du har fundet vejen frem alligevel og et godt sted til vuffen...god vind fremover... Han har det fantastisk hvor han er nu! Er glad for han er havnet hvor han er... Og tak for den søde tanke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Yassi Besvaret Februar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2011 Jamen ok. hverdage ved to-tre tiden ved gåsetårnet. Jeg kunne jo starte med at forslå mandag d. 21/2-11 kl 14 ved gåsetårnet. Håber der er nogle der vil mødes der med vufferne? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst nadia Besvaret Februar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2011 kunne være hyggeligt.. men det er ikke helt så sjovt når hundene skal føres i sor... og med min hyperaktive hund ville det være synd at hun skal holdes i snor med nogle legekammerater.. hun syns det er slemt nok til træning.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Februar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2011 kan ikke den 21/2, er på arbejde hele dagen. Hvad med den 23 i stedet og så finde et sted, hvor de kan være løse, for eks. ved Ore Strand ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts