Hop til indhold

Erfaring og råd vedr. udstillingstelte..

Gæst Aussie Aslan
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussie Aslan

Hej alle i kloge hundefolk!

Jeg er ved at indkøbe nogle pop-up turbo udstillings telte, jeg har fået nogle prøver hjem, og er nu i tvivl om hviket et jeg skal forhandle?

Det ene er 2,5 x 2,5 m

Det andet er 3x3 m

Jeg kan vælge imellem rød og lysgrå?

Hjælp..? Hvilken størrelse vil folk have og spiller farven en rolle?

Håber der er nogen der kan hjælpe med deres erfaringer, så jeg køber den mest anvendelige størrelse og farve hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle i kloge hundefolk!

Jeg er ved at indkøbe nogle pop-up turbo udstillings telte, jeg har fået nogle prøver hjem, og er nu i tvivl om hviket et jeg skal forhandle?

Det ene er 2,5 x 2,5 m

Det andet er 3x3 m

Jeg kan vælge imellem rød og lysgrå?

Hjælp..? Hvilken størrelse vil folk have og spiller farven en rolle?

Håber der er nogen der kan hjælpe med deres erfaringer, så jeg køber den mest anvendelige størrelse og farve hjem.

Jo større jo bedre..Især hvis man har mange hunde..

Mit er rødt og jeg bliver vanvittig når solen skinner på det. Farverne bliver anderledes, og så får jeg hovedpine..

Jeg har tænkt mig at købe et til (plads kan man ikke få for meget af, og slet ikek når man omgiver sig med hvalpekøbere som roder af helvede til :mrgreen:.

Men jeg bliver vel nødt til at købe et rødt til.Jeg kan da ikke have 2 forskellige farver :shock:

Men ellers er mit DKK telt dødsmart..JEg siger til folk at det er nemt at finde mig..Jeg har nemlig det røde DKK telt :engel::slem::mrgreen: som 7000 andre mennesker også har :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo større jo bedre..Især hvis man har mange hunde..

Mit er rødt og jeg bliver vanvittig når solen skinner på det. Farverne bliver anderledes, og så får jeg hovedpine..

Jeg har tænkt mig at købe et til (plads kan man ikke få for meget af, og slet ikek når man omgiver sig med hvalpekøbere som roder af helvede til :mrgreen:.

Men jeg bliver vel nødt til at købe et rødt til.Jeg kan da ikke have 2 forskellige farver :shock:

Men ellers er mit DKK telt dødsmart..JEg siger til folk at det er nemt at finde mig..Jeg har nemlig det røde DKK telt :engel::slem::mrgreen: som 7000 andre mennesker også har :klap:

Sorry, men jeg var altså bare flad af grin ved den kommentar! :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Personligt irriterer den røde farve ikke mig.

Hmmm, kunne nok nøjes med det lille af hensyn til pladsen, da jeg kun har én hund. Men på den anden side, så satser jeg jo altid på at få nogen med. Og så skal der være lidt ekstra plads.

Fx., når jeg skal til Køge, så håber jeg på, at moster, mor, far, søster og svoger kommer :mrgreen:

Så hellere for stort end for småt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussie Aslan

[ATTACH]27912[/ATTACH]

[ATTACH]27913[/ATTACH]

billeder af teltene

de kommer til at koste omkring 1.000,-

Tak for tilbagemelingerne, hvis der er flere der har en mening om telte vil jeg meget gerne høre det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussie Aslan

Stængerne skal ikke samles, det er et turbotelt, det skal blot trækkes op. Det tager 2 minutter at sætte det op og 1 minut at tage ned.

Er ikke helt sikker på hvad du vil have billede af... men prøver alligevel... :blink:

[ATTACH]27923[/ATTACH]

[ATTACH]27924[/ATTACH]

[ATTACH]27925[/ATTACH]

[ATTACH]27926[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Yvonne Frederiksen

Hej

Jeg har det store telt (dog af en anden farve!!! - jeg er een af de 3.000 der har det grønne telt).

HUSK - det skal være muligt at åbne både foran og bagved, og at der kan komme luft ind i siderne også - siderne åbnes og der er et net.

Det kan blive utroligt varmt i teltet ellers.

Peter

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussie Aslan

Det kan åbnes på alle 4 sider på beggemodeller, så der er store "net vinduer"

[ATTACH]27934[/ATTACH]

Jeg er ummiddelbart ret begejstret for kvaliteten, men er i syv sind om størrelse og farve.... :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stængerne skal ikke samles, det er et turbotelt, det skal blot trækkes op. Det tager 2 minutter at sætte det op og 1 minut at tage ned.

Er ikke helt sikker på hvad du vil have billede af... men prøver alligevel... :blink:

[ATTACH]27923[/ATTACH]

[ATTACH]27924[/ATTACH]

[ATTACH]27925[/ATTACH]

[ATTACH]27926[/ATTACH]

:mrgreen:Jeg havde fattet det var et turbotelt:mrgreen:

Men jeg synes det grå ser spinkelt ud i samlingerne..Du ved man skal trykke rimeligt hårdt på DKK teltet, så det skal man sikkert også på det der..

Jeg tror (min mening) at du skal satse på det røde. Ståhøjde er bedre end bredde..

Og jeg vil godt købe et par stykker :klap:også selvom det er rødt og jeg bliver vanvittig :slem: onde tunger vil påstå jeg er det i forvejen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså Pegasus!! fordi vi ikke må tage campingvogn med ind på udstillingsområdet??

Er du ved at pakke så I kan flytte herop?? jeg vil godt snart i gang med amerikanerbile (erne) :mrgreen:

Har du forsøgt at tage campingvognen med ind til ringen, eller er det bare noget du tror i ikke må.

Det med amerikanerbilerne er vist en tegneserie du og stargirl farer rundt i.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du forsøgt at tage campingvognen med ind til ringen, eller er det bare noget du tror i ikke må.

Det med amerikanerbilerne er vist en tegneserie du og stargirl farer rundt i.:blink:

Hov hov du - det er da en super god ide :mrgreen: Jeg kan lige se det for mig - først rejser Janni og jeg til Usa for finde biler mens du passer børn og maaaange hunde og bagefter cruiser Janni og jeg i americaner biler - mens du passer børn og maaaange hunde :klap::engel::mrgreen:

Og selvfølgelig kan de da ikke have camingvogne med ind til ringen - hvordan skulle der være plads til alle de store vogne - synes det er svært nok med plads til teltene...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov hov du - det er da en super god ide :mrgreen: Jeg kan lige se det for mig - først rejser Janni og jeg til Usa for finde biler mens du passer børn og maaaange hunde og bagefter cruiser Janni og jeg i americaner biler - mens du passer børn og maaaange hunde :klap::engel::mrgreen:

Og selvfølgelig kan de da ikke have camingvogne med ind til ringen - hvordan skulle der være plads til alle de store vogne - synes det er svært nok med plads til teltene...

:hmm::hmm: Du har fat i noget der... :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussie Aslan

Jamen så er beslutningen taget! Det bliver den lille (2,5x2,5) men høje model, bestiller dem i den grå farve..kan forestille mig lyset ikke er godt i det røde, selvom det er pænt...(-;

De komme til at koste 999,-

Mange tak for hjælpen, det har været en kæmpe stor hjælp!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jamen så er beslutningen taget! Det bliver den lille (2,5x2,5) men høje model, bestiller dem i den grå farve..kan forestille mig lyset ikke er godt i det røde, selvom det er pænt...(-;

De komme til at koste 999,-

Mange tak for hjælpen, det har været en kæmpe stor hjælp!

Godt valg :-)

Link til indlæg
Del på andre sites