Hop til indhold

TIL BAMSEIDA!


KarinaG
 Share

Recommended Posts

Jaah okay, jeg kan godt se at han ikke sakker HELT bag efter :blink:

 

Jamen du siger bare til så er vi klar, Misja ser ud til at komme sig og kan klare mere og mere nu og jeg er begyndt at planlægge hendes genoptræning - så en gåtur ud i det grønne med jer er meget velkommen :vuf: :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Ja, så lykkedes det at møde smukke smukke Misja her i aften :hjerte:

 

Vi kom så selvfølgelig til at snakke om hvis ører der var størst, Misja's eller Bamse's.

Jeg har så en kuglepen i min taske, der har et målebånd i toppen ( mærkeligt! :mrgreen:), så jeg målte jo lige Misja's ører = 16,5 cm.

Da jeg kom hjem, var det første jeg gjorde selvfølgelig at måle Bamses ører og guess what = 16,5 cm

 

:klap::klap::klap: UAFGJORT!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, så lykkedes det at møde smukke smukke Misja her i aften :hjerte:

 

Vi kom så selvfølgelig til at snakke om hvis ører der var størst, Misja's eller Bamse's.

Jeg har så en kuglepen i min taske, der har et målebånd i toppen ( mærkeligt! :mrgreen:), så jeg målte jo lige Misja's ører = 16,5 cm.

Da jeg kom hjem, var det første jeg gjorde selvfølgelig at måle Bamses ører og guess what = 16,5 cm

 

:klap::klap::klap: UAFGJORT!!!

Orv er hans virkelig så store!! :shock:

 

Hvor vildt, det må være al hands skønne pels der snyder så og tivertfald er hans kønnere end min grimlings :lol:

 

Ud over det, så var det godt nok en hyggelig træning og aften og Nana hun er bare :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Orv er hans virkelig så store!! :shock:

 

Hvor vildt, det må være al hands skønne pels der snyder så og tivertfald er hans kønnere end min grimlings :lol:

 

Ud over det, så var det godt nok en hyggelig træning og aften og Nana hun er bare :lun:

 

Tark :-D

 

Bamse er meget køn, ja, men Misja er mindst lige så køn - du vover at sige at hun er grim, så skal jeg komme efter dig :evil::-D

 

Ja, det var rigtig hyggeligt og sikke vi kan kævle :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tark :-D

 

Bamse er meget køn, ja, men Misja er mindst lige så køn - du vover at sige at hun er grim, så skal jeg komme efter dig :evil::-D

 

Ja, det var rigtig hyggeligt og sikke vi kan kævle :mrgreen:

Jaha okaj, jeg vover ikke et ord - er sku egentlig også helt hæs :blink: :lol:

 

Men vi fik da trænet og mitte kom ENDELIG hele vejen rundt pga dit tip, så tark for det :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...