Aslan Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Hundefar og andre, er der weightpull på Fyn? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Ikke længere...jeg har trænet i Broholm, men Sarah der stod for det er flyttet til Sjælland...:-(...så jeg træner alene nu hjemme i Kolding... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Ikke længere...jeg har trænet i Broholm, men Sarah der stod for det er flyttet til Sjælland...:-(...så jeg træner alene nu hjemme i Kolding... Hmm, men så må du jo oprette et sted der er ikke så langt fra kolding til Ringe :blink: (ja for så er det jo nemmest for os ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Hmm, men så må du jo oprette et sted der er ikke så langt fra kolding til Ringe :blink:(ja for så er det jo nemmest for os ) hehe...jeg har skam min egen cart, kæder og vægte til dragtræning...problemet er træningsstedernes modvilje...jeg kan ikke finde noget sted hvor jeg kan have tingene stående eller få et lille hjørne at træne på... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 hehe...jeg har skam min egen cart, kæder og vægte til dragtræning...problemet er træningsstedernes modvilje...jeg kan ikke finde noget sted hvor jeg kan have tingene stående eller få et lille hjørne at træne på... Hmm, jamen det må vi jo så undersøge :blink: (se jeg skrev faktisk VI ) hvor langt vil du kører for det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juni 8, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2010 Hmm, jamen det må vi jo så undersøge :blink:(se jeg skrev faktisk VI ) hvor langt vil du kører for det? Cool... Pt. har jeg ikke bil, så jeg er lidt handicappet hvad angår transport,men når jeg får bil igen ville jeg da nok være villig til at køre et godt stykke...hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 Cool... Pt. har jeg ikke bil, så jeg er lidt handicappet hvad angår transport,men når jeg får bil igen ville jeg da nok være villig til at køre et godt stykke...hehe Godt, hvornår får du bil? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Juni 9, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 9, 2010 Godt, hvornår får du bil? Når jeg lige får råd, er jo desværre en fattig studerende...men gør hvad jeg kan for at få råd igen, for jeg savner godt nok at kunne køre rundt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts