Gæst Buddha Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Hund i kønsmodning ikke, de gearer åbenbart lidt rigeligt hurtigt op. Motor har bestemt ikke valgt at være bange for alt muligt for tiden Det glæder mig i mit lille hjerte! Men, til trods for, at jeg ellers havde store forhåbninger til at belønne med træk og leg - kan jeg egentlig godt se at det måske ikke er det jeg sådan lige nu skal bruge mest af.. Har altid leget træk med Motor, og han er super god til at falde hurtigt ned, men for tiden ryger han fra 0-130 på et sekund, han falder stadig hurtigt til ro, men 130 er altså lige rigeligt meget fart på en hund Så måske havde manden alligevel ret, måske skal jeg bare belønne med rolige aktiviteter og godbidder pt.. Det har jeg så til gengæld haft totalt held i sprøjten med! Den anden dag spottede Motor 2 malamutter (de er helt nye i området, og skal lige falde til før de skal møde alle mulige overgearede hunde), Motor havde aldrig set noget så spændende i sit liv og dansede en yndig dans for dem samtidigt med at han forsøgte at hyle sig vejen til deres hjerter. De kiggede på hinanden på afstand, og malamutterne gik videre. Motor dansede stadig lidt rundt - jeg satte mig på hug og kaldte ligeså stille... Motor kom - med øjenkontakt - hen til mig :klap: Skyndte mig at sige værsgo' og så luntede vi ned hvor hundene havde stået, og Motor fik lov at snuse deres efterladte dufte :5up: Naturlig forstærker er altså ret godt opfundet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts