Gæst FuzzyFriend Skrevet Juni 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 For nogen tid siden fandt jeg herinde en genial og herligt lang tråd om kontaktøvelser, som jeg desværre glemte at bookmarke. Jeg har prøvet at søge efter den, men søgning på "kontaktøvelser" giver ca. en million hits, så jeg håbede at der i stedet var nogen der havde et link til den eller en tilsvarende tråd liggende? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 den her? http://www.hunde-forum.dk/traening/7734-fokus-opmaerksomhed-hvad-jeg-ikke-vidste.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FuzzyFriend Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Det var ikke den jeg tænkte på, men den ser også god ud - tak for linket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Jeg tænker på, om det kunne være denne :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts