Gæst mutti-dyreglad Skrevet Juni 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 Bimmer gnabber sig konstant i benene.. I leddene.. Lissom ved lopper, men han har ikke lopper. Dyrlægen sagde, at det nok var tør hud og gav mig noget foder med, som skulle indeholde noget olie som ville modvirke det, men hvor længe går der før det virker og er der evt. andet, jeg kan prøve, som måske virker lidt hurtigere? Hun snakkede noget om at jeg kunne give fiskeolie i maden, men så fik jeg jo det foder med og så var det ikke nødvendigt med olie ved siden af.. Men findes der noget, man kan smøre ham med udvortes, for eksempel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bayou Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Hvor gammel er han ? og hvad er det for et foder mærke han plejer at få ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mutti-dyreglad Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 (rettet) Han får det fra dyrlægen.. Hills et eller andet.. (science plan) Og han er 3 mdr om nogen dage. (født 14. marts) Edit: Inden jeg fik ham, gav ejeren ham bare det billige fra Fakta.. Jeg har så fået ham over på dyrlægens produkter siden. Redigeret Juni 11, 2010 af mutti-dyreglad Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bayou Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Jeg ville undersøge en bedre tørtkost alternative.. jeg syntes hills og RC er det værste skrammel der findes inden for tørtkost ... fuldt med allergifremkaldene skidt . Det billige fra fakta er sikkert ikke gjørt tingerne bedre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mutti-dyreglad Besvaret Juni 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2010 Jeg ville undersøge en bedre tørtkost alternative.. jeg syntes hills og RC er det værste skrammel der findes inden for tørtkost ... fuldt med allergifremkaldene skidt . Det billige fra fakta er sikkert ikke gjørt tingerne bedre. Okay, tak.. Det må jeg lige kigge på, så. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mutti-dyreglad Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Er lige nødt til at spørge.. Jeg har snakket med min nabo, som har haft hunde i 8-10 år og han sagde, at jeg kunne prøve at give noget torskeolie/torskelevertran.. Bare det var noget med omega3-fedtsyrer.. Så jeg vil selvfølgelig høre om det kan bruges? Et andet sted læste jeg noget om lakseolie, men det kan man altså ikke lige købe her i nærheden, medmindre jeg gør det over nettet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mutti-dyreglad Besvaret Juni 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 18, 2010 Bimmer røg i bad og blev vasket med en shampoo med olie i.. Og han har ikke gnabbet eller kløet sig siden. Dejligt. Det hjalp også på den stive og stride, tørre pels han havde. Den er fuldstændigt blød og lækker nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts