bernerazuro Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Er lige stødt ind i et lille problem - jeg kan ikke tysk Men har alligevel prøvet at bestille gennem Futterfreund, sådan ldit Wolfsblot og noget lakseolie... Men men men... Jeg er nået så langt som, at jeg skal til at betale - men kan ikke finde ud af hvordan? Det skal vist være en bankoverførsel så vidt vi har fundet frem til, men så er vi heller ikke meget klogere. Help? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Weiß nict - aber, jeg tror jeg købte herfra Hundefutter Katzenfutter Versand - Tiernahrung günstig der betalte jeg vist med kort. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Ikke mere tysk! - jeg forstår det jo ikke Hmm, ja, det er jo også ok billigt der, men Futterfreund har det lidt billigere - og nu har jeg bestilt og mangler bare at betale Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Jeg har købt derfra mange gange og det er ikke så svært, kun lige første gang Skriv jeres mail som i får som kvit derfra ud derpå står alle de oplysninger I skal bruge Gå i jeres netbank vælg udenlandoverførsel Udfyld det som kommer frem, husk at I nok et sted skal vælge noget med hvem som betaler udgifter til den overførsel, der skal I vælge den der hedder noget med " jeg betaler min del modtager betaler sin" er helt sikkert ikke ordret sådan På udskriften står noget swift nr og iban nr dem skal i bruge plus hvilken bank de bruger alt I skal bruge står på kvit Og så skal I huske at skrive som besked jeres kundenr + det ordre nr som kvit også har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Jeg har købt derfra mange gange og det er ikke så svært, kun lige første gang Skriv jeres mail som i får som kvit derfra ud derpå står alle de oplysninger I skal bruge Gå i jeres netbank vælg udenlandoverførsel Udfyld det som kommer frem, husk at I nok et sted skal vælge noget med hvem som betaler udgifter til den overførsel, der skal I vælge den der hedder noget med " jeg betaler min del modtager betaler sin" er helt sikkert ikke ordret sådan På udskriften står noget swift nr og iban nr dem skal i bruge plus hvilken bank de bruger alt I skal bruge står på kvit Og så skal I huske at skrive som besked jeres kundenr + det ordre nr som kvit også har Ok, så TROR jeg, at jeg kan finde ud af det - super tusind mange tak! Ellers vender jeg nok tilbage :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Ok, så TROR jeg, at jeg kan finde ud af det - super tusind mange tak! Ellers vender jeg nok tilbage :slem: Du skal være velkommen :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Yes, det lykkedes Så kommer der forhåbentligt snart godbidder hjem til kraprylet! Tak for hjælpen, Pia! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Yes, det lykkedes Så kommer der forhåbentligt snart godbidder hjem til kraprylet! Tak for hjælpen, Pia! Dygtig er jeg sikker på at vovse sætter pris på :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Om en 4-5 dage får du så en mail, hvor ordren er noteret som "bezahlt". Derefter går der et par dage, så har du foderet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Om en 4-5 dage får du så en mail, hvor ordren er noteret som "bezahlt". Derefter går der et par dage, så har du foderet. Crap, så lang tid?! Øv.. Men overlever nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Pia J Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Crap, så lang tid?! Øv.. Men overlever nok ja der går lidt lang tid, jeg er kommet frem til at man skal bestille ca 14 dage før man skal bruge sit foder for at være sikker, tror det der betaling tager frygtelig lang tid Men jeg er altså ikke en ørn til tysk men synes der står noget om at de måske får det der pay pal så det ville jo være skønt var da meget mere sikkert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2010 Ja det er den udenlandske overførsel, der tager tid. For når de først har modtaget den, går det stærkt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts