Hop til indhold

Betaling FutterFreund - hvordan?

Share

Recommended Posts

Er lige stødt ind i et lille problem - jeg kan ikke tysk :genert: Men har alligevel prøvet at bestille gennem Futterfreund, sådan ldit Wolfsblot og noget lakseolie...

Men men men... Jeg er nået så langt som, at jeg skal til at betale - men kan ikke finde ud af hvordan?

Det skal vist være en bankoverførsel så vidt vi har fundet frem til, men så er vi heller ikke meget klogere.

Help? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt derfra mange gange og det er ikke så svært, kun lige første gang :mrgreen:

Skriv jeres mail som i får som kvit derfra ud derpå står alle de oplysninger I skal bruge

Gå i jeres netbank vælg udenlandoverførsel

Udfyld det som kommer frem, husk at I nok et sted skal vælge noget med hvem som betaler udgifter til den overførsel, der skal I vælge den der hedder noget med " jeg betaler min del modtager betaler sin" er helt sikkert ikke ordret sådan

På udskriften står noget swift nr og iban nr dem skal i bruge plus hvilken bank de bruger alt I skal bruge står på kvit

Og så skal I huske at skrive som besked jeres kundenr + det ordre nr som kvit også har

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt derfra mange gange og det er ikke så svært, kun lige første gang :mrgreen:

Skriv jeres mail som i får som kvit derfra ud derpå står alle de oplysninger I skal bruge

Gå i jeres netbank vælg udenlandoverførsel

Udfyld det som kommer frem, husk at I nok et sted skal vælge noget med hvem som betaler udgifter til den overførsel, der skal I vælge den der hedder noget med " jeg betaler min del modtager betaler sin" er helt sikkert ikke ordret sådan

På udskriften står noget swift nr og iban nr dem skal i bruge plus hvilken bank de bruger alt I skal bruge står på kvit

Og så skal I huske at skrive som besked jeres kundenr + det ordre nr som kvit også har

:mrgreen:

Ok, så TROR jeg, at jeg kan finde ud af det - super tusind mange tak!

Ellers vender jeg nok tilbage :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Crap, så lang tid?! Øv.. Men overlever nok :-D

ja der går lidt lang tid, jeg er kommet frem til at man skal bestille ca 14 dage før man skal bruge sit foder for at være sikker, tror det der betaling tager frygtelig lang tid :???:

Men jeg er altså ikke en ørn til tysk men synes der står noget om at de måske får det der pay pal så det ville jo være skønt var da meget mere sikkert

Link til indlæg
Del på andre sites