Gæst lillian53 Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Jeg har to hunde som elsker at lege. Men de er af forskellig størrelse og alder. Derfor kunne jeg godt tænke mig at finde nogen til at lege med som passer i størrelse og alder til 1. Flat coat, Tæve, sterilliseret, 17 mdr 2. Mellempuddel, hanhund, neutraliseres næste uge, født 23. feb. 2010 Kontakt mig her eller på mail Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Juli 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2010 jeg har en toller som måske kunne tænke sig at lege med din flat coated, bor dog i silkeborg u. bil. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lillian53 Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Jeg kommer ofte til Silkeborg, så det ville da være fint. Jeg bruger hundeskovene omkring Silkeborg. Du kan sende en PB så kan vi aftale en tid:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts