Gæst Lars Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Min Landseer tæve har haft tynd mave i 2 dage nu, vil gerne finde ud af hvorfor, da det er 3. gang inden for 2 månedder. Hun drikker meget vand, er livlig som hun plejer, men snuden er lunken, lidt feber. Jeg plejer at stoppe problemet med medicin, men det fjerner ikke problemet.:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 netdyredoktor - Forside Så søg under hunde og så symptom guide. Ellers ville jeg prøve at ringe til dyrelægen, mener hunde kan få noget mildt tarm betændelse som giver diarre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2010 Snuden kan sagtens være lunken uden der er feber - så frem med termometeret. Hvis hun har hidsig diarre, så må du til dyrlægen, selvfølgelig godt at hun drikker meget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts