Hop til indhold

Min dygtige hund og veninde


KarinaG
 Share

Recommended Posts

Her i weekenden var Misja til hendes første Rally O stævne, det forgik i Hedehusene til DGI's regions stævne.

 

Misja går til RO med en god veninde hver lørdag på begynder hold, da de ikke har mulighed for at træne i løbet af ugen, har de gået på det hold i nu 2 sæsoner hvor de rykker frem ad stille og roligt og mere end noget andet, nyder at lave RO sammen for sjov! :-D

 

Men altså, i denne weekend ville min veninde ud og prøve et stævne da klubben alligevel skulle repræsenteres i AG og RO.

 

Det gik fint og godt lørdag, med to små føre fejl fik de 89 point ud af 100 - så det var gangske fint. Søndag var de begge alt andet end udsovet (de er sq begge nogle halv-gamle tøser) og efter 2. øvelse fik Misja en duft i næsen, gik ud af øvelsen hvorefter de begge mistede koncentrationen og det blev til en IP'er - men i højt humør :klap:

 

På lørdag har de så afsluttene prøve i klubben og jeg er spændt på hvordan de går, nu de jo har fået det prøvet et par gange.

 

TAK til JeanetteH for billederne, her er et par stykker fra lørdag :cool:

 

a561231a.jpg

4775b66d.jpg

10e4989d.jpg

c992dec7.jpg

 

Og så var Misja altså lidt træt :lun:

3e921b52.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Herlige billeder :-)

Og flot med resultatet :banan:

 

Er det rigtigt forstået at det er en veninde som går med hende? Hvorfor er det ikke dig? :oops:

Taak og ja det er rigtig forstået :blink:

 

Min veninde har været uden hund i nogle år og spurgte for et lille årstid siden, om hun måtte låne Misja om lørdagen til RO - hvis de to kunne finde ud af det sammen i træning.

 

Misja og hun har kendt hinanden tæt hele Misjas liv, så der er tillid i mellem dem og også derfor at det kan lade sig gøre at føre Misja så godt :-D

 

Jeg selv har gennem årene trænet med Misja flere gange om ugen og træner stadig med hende, nu til noget klikker-noget hver tirsdag.

 

Så der går jo ikke noget fra mig at de to har dette her sammen, tvært i mod, nyder jeg at se dem udfolde sig side om side :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Taak og ja det er rigtig forstået :blink:

 

Min veninde har været uden hund i nogle år og spurgte for et lille årstid siden, om hun måtte låne Misja om lørdagen til RO - hvis de to kunne finde ud af det sammen i træning.

 

Misja og hun har kendt hinanden tæt hele Misjas liv, så der er tillid i mellem dem og også derfor at det kan lade sig gøre at føre Misja så godt :-D

 

Jeg selv har gennem årene trænet med Misja flere gange om ugen og træner stadig med hende, nu til noget klikker-noget hver tirsdag.

 

Så der går jo ikke noget fra mig at de to har dette her sammen, tvært i mod, nyder jeg at se dem udfolde sig side om side :blink:

 

Jeg synes det er super fedt at det kan lade sig gøre :-)

 

Og det er da alletiders at de kan komme ud på banen sammen og dyrke lidt RO :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu engang tillykke med det flotte resultat :klap:

 

Flotte Misja gjorde det så godt :lun:

TAAK Lonny :-D

 

Jeg synes det er super fedt at det kan lade sig gøre :-)

 

Og det er da alletiders at de kan komme ud på banen sammen og dyrke lidt RO :mrgreen:

Ja det synes jeg også og RO kan man altid bruge :klap: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke smukke Misja - godt gået :5up:

 

Din veninde har da rigtig fin kontakt til/med Misja og hun ser ud til at kunne li' det, den smuksak.

Taak skal du have og jow, hende den gamle er jo en rigtig cirkushest der elsker at arbejde med en hun har tillid til - så kommer kontakten med i købet, tror jeg :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...