Hop til indhold

Stolt og glad ejer

Gæst lillian53
 Share

Recommended Posts

Gæst lillian53

Jeg er lige kommet hjem fra rallyO. Det er blot fjerde gang og Kira gik næsten fejlfrit. Det værrere med mig - skiltene skal jo læses/forståes rigtigt. I drømmer ikke om hvad det betyder for mig når andre står og roser hende og siger: "Hvor virker hun rolig og harmonisk og hvor er hun dygtig":-D

Før jul var jeg ved at opgiv fordi hun stressede helt vildt. Selvfølgelig er hun blevet ældre, men der ligger også timers trænning og aktivering bag. Så iaften er jeg glad:klap:

Trængte til at fortælle det til andre og hvis andre har erfaring med stresshunde modtager jeg gerne gode råd og historier:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillian53

Tanken med tråden var også at høre mere om emnet stres, men nu har jeg fulgt med i en tråd herinde om nye artikler og lignende og kan se at dette har været taget op før.

For selvom Kira er blevet meget bedre er der stadig situationer, hvor hun har en uhensigsmæssig reaktion. Det er stadig en stor udfordring at få besøg da stresser hun og vore gæster er ikke alle villige til at gøre hvad der er godt og nødvendigt for at give hende muligheden for at falde til ro.

De synes bare vi har en trals hund og at vi ikke har styr på hende - vi skælder hende jo ikke nok ud!!!!

Jeg har søgt i søge funktionen under stress, men kan ikke helt overskue at gå ind i alle de tråde hvor stress er nævnt, så har I et godt link til en tråd så sæt den endelig ind her. På forhånd tak:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites