Hop til indhold

Skifte farve?

Gæst Kippie
 Share

Recommended Posts

Gæst Kippie

Hej,

Kan en voksen (2 år) hund skifte farve?

Min røde hund er begyndt at få sort pels/totter på ørene, hvilket den ikke har haft før. Jeg kan ikke se noget andre steder på kroppen endnu, mon det kommer? :hmm:

Hilsen Lotte

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken race er han/er der I ham?

Da vi kiggede på hund, besøgte vi en opdrætter (Cairn Terrier), som viste os billeder af en hund, hun havde haft. Den havde fuldstændig skiftet farve fra meget lys brindlet til meget mørk (eller også var det omvendt :hmm:). Det var slet ikke til at forstå, at det var samme hund på alle billederne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Min Boston Terrier på 3 år, der har været meget mørk, næsten sort med lidt bringlet i pelsen, er nu begyndt at blive mere brunlig i farven og har fået mere bringlet i sin pels. Så de kan sagtens skifte ændre farve.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Kippie

Jeg ved ikke så meget om ham, da han er en tidligere græsk gadehund, men jeg tror nu han er en apolekis, som er en græsk race.

Han er rød nu, men efter i andre fortæller, at det ikke er unormalt de skifter farve tror jeg måske han ender med at være mere mørk :-D

Link til indlæg
Del på andre sites