Gæst hasse Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Jeg har en han-westie på 16 mdr. med stamtavle. Jeg overvejer, om han skal bruges til avl. Han er rigtig fin. Hvad gør jeg? mvh. hasse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Tilbyder han til avl der hvor i har stamtavlen efter i har fået ham tjekket for diverse ting. Der hvor han er bogført kan sikkert svare mere præcis på hvad deres krav er. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sigurd Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Jeg har en han-westie på 16 mdr. med stamtavle. Jeg overvejer, om han skal bruges til avl. Han er rigtig fin. Hvad gør jeg? mvh. hasse En bøn til alle herinde, der omtaler hunde med stamtavle, vil I ikke være søde at skrive, hvilken klub stamtavlen er fra. Der kan nemlig være meget stor forskel på svaret, alt efter om det er en FCI tavle, en klub tavle eller en hjemmelavet opdrætter tavle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts