Hop til indhold

Jeg til dyrelægen??!!


Gæst aka-fo
 Share

Recommended Posts

Gæst aka-fo

Før jeg fik Baldur, var jeg helt overbevist om at det kom i hvert fald ikke til at være mig, at rende til dyrelægen i tid og utid.

 

Men hold da op, der er jeg blevet snydt.:mrgreen:

 

Første dyrelægebesg var lige før vi rejste hjem fra Danmark. Der skulle vi have loppe- og ormekur + udfylde diverse pappirer mht. indførelse til Færøerne.

 

Næste besøg var da Baldur hoppede op ad mig, og da han sprang ned igen, landede han forkert på sin forpote, og haltede lige bagefter. Det syntes jeg da at dyrelægen måtte se på.

 

Tredie gang havde Baldur problemer med sine analkirtler, og havde også en betændelse. Der skulle en udtømning til + pencilinkur og salve.

 

Fjerde gang var pinsedag, da vi var akut på klinikken fordi Baldur havde fundet en pose nedgravet rottegift og havde sat det hele til livs.

 

Og femte gang var i går, da han fik en ormekur. Vi er med på et sporsøgningshold, og det er et krav at de får regelmæssige ormekure, mens kursuset er i gang.

 

+ de gange jeg har været forbi dyrelægen for at købe foder, så har jeg sku været mere end en gang pr. mdr. forbi dyrelægen siden i januar.

 

Hold da op. Jeg har langt fra været så ofte ved lægen med alle mine tre børn tilsammens i samme tidsrum....

 

Og jeg tør slet ikke tælle sammen, hvad det har kostet i kroner og øre :shock::shock:

 

Men hvem bryder sig om prisen? :hjerte::hjerte: det er jo ikke det som tæller ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...