brigit Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 At tænke sig, nu har vi i et helt år planlagt og glædet os til at deltage i world dog show, så fik min kære mand den ide at 2 hunde ikke var nok, vi skulle have en rigtig lille flok ( på 3 hunde ) og ja jeg var jo måske ikke så svær at overtale :hmm: men efter i lang tid at have ventet og håbet er det nu, tænk at være så skruk, :blink: kan den der WDS ikke se at blive overstået så jeg kan få hentet min lille baby hjem. Og ganske som med de andre 2 er jeg helt kulret men, Nej ikke købe kurv Lapphunde gider ikke bruge dem. Nej vi har baby halsbånd, Nej der er et bjerg af legesager i vovsernes kurv. :slem: men Ja han skal have en snor og der sniger sig nogle fine legesager med, det er et must ik :klap: Hold da helt op hvor er det svært at vente på denne lille fyr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Årh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Nej, hvor er de bare dejlige :hjerte: Pas på, med ikke at gå shop amok, når du begynder at gå rundt mellem standene ved WDS Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Han er godt nok lækker!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret Juni 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Nej, hvor er de bare dejlige :hjerte: Pas på, med ikke at gå shop amok, når du begynder at gå rundt mellem standene ved WDS Ja, men det er jo derfor jeg mener at bare liiiige lidt legesager er tilladt man skal altså have sine egne ting Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Røntved Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Hmmm. På nuværende tidspunkt tager det ½ time at fjerne legesager før der kan slåes græs:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 ÅHH han er sød :hjerte: Kan godt forstå du glæder dig :klap: Har jo selv lige fået min 3. beagle - han er cirka 11 uger nu - og jeg skulle hilse at sige at jeg sover godt om natten Det er hårdt - men det hele værd - når de første hårde indledninger er taget - for der er jo også hensynet til de to man har i forvejen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Ja, men det er jo derfor jeg mener at bare liiiige lidt legesager er tilladt man skal altså have sine egne ting Absolut Da vi besluttede os for at beholde lille Andersand, sidst vi havde hvalpe, løb vi også lige ud og købte endnu en hundekurv, ny madskål,( for han skulle jo også have hans ejen, tiltros for at ingen af vores hunde længere har egen skål ). Og han skulle selvfølgelig også have hans egen hundesnor og legetøj Hvalp er på nogle områder som at få børn. Man kan ikke lade vær med lige at syntes, at de også lige skal have den der.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Årh hvor er de putte-nuser-søde og lige til at kramme! Altsååee, den bliver da også skuffet hvis ikke den har sit eget af aaalt :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret Juni 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 ÅHH han er sød :hjerte: Kan godt forstå du glæder dig :klap: Har jo selv lige fået min 3. beagle - han er cirka 11 uger nu - og jeg skulle hilse at sige at jeg sover godt om natten Det er hårdt - men det hele værd - når de første hårde indledninger er taget - for der er jo også hensynet til de to man har i forvejen Ja det er hårdt, man glemmer det når de er store, som jeg sagde til min datter forleden dag " Vi må kunne lide det " nu starter alt det med renlighedstræning, alene hjemme, hvalpetænder der klør, ingen nattesøvn, og alt det andet træning, så ja vi bliver trætte men ja, det er det hele værd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst akrebbe Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 At tænke sig, nu har vi i et helt år planlagt og glædet os til at deltage i world dog show, så fik min kære mand den ide at 2 hunde ikke var nok, vi skulle have en rigtig lille flok ( på 3 hunde ) og ja jeg var jo måske ikke så svær at overtale :hmm: men efter i lang tid at have ventet og håbet er det nu, tænk at være så skruk, :blink: kan den der WDS ikke se at blive overstået så jeg kan få hentet min lille baby hjem. Og ganske som med de andre 2 er jeg helt kulret men, Nej ikke købe kurv Lapphunde gider ikke bruge dem. Nej vi har baby halsbånd, Nej der er et bjerg af legesager i vovsernes kurv. :slem: men Ja han skal have en snor og der sniger sig nogle fine legesager med, det er et must ik :klap: Hold da helt op hvor er det svært at vente på denne lille fyr. Er du helt vimmer - hvor ER de nuttede!Det var da egentlig helt utroligt.. man får bare lyst til at tage dem op og putte helt vildt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tine1 Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Øj hvor er de nuttede..!! Jeg kan vist godt forholde mig til at være hvalpeskruk.. Og har vist kigget på samtlige små latterlige "uundværlige" hundedimser, man kan købe for penge.. Hvornår får I ham hjem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Øj hvor er de bare nuttede :hjerte:. Rigtig bamse hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret Juni 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Øj hvor er de nuttede..!! Jeg kan vist godt forholde mig til at være hvalpeskruk.. Og har vist kigget på samtlige små latterlige "uundværlige" hundedimser, man kan købe for penge.. Hvornår får I ham hjem? Han kommer med hjem når vi kommer fra verdensudstillingen, :banan: se det er en souvenir :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Røntved Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Så er der 8 dage:klap::klap::banan::klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Han ser godt nok dejlig ud Sådan en nuttet lille klump gør mig ikke ligefrem mindre hvalpeskruk Glæder mig til at hilse på jer næste weekend Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Han kommer med hjem når vi kommer fra verdensudstillingen, :banan: se det er en souvenir :5up: Gu' ve' om DKK gi' sådan en souvenir hvis man henvender sig i informationen :hmm: :klap: Han er da simpelthen bare alt for nuttet! Men okay, jeg har vist nok i mit eget 11½ uge gamle udyr lige i øjeblikket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Hej, Nuser:hjerte:. Jeg vil også have en:klap:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret Juni 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Gu' ve' om DKK gi' sådan en souvenir hvis man henvender sig i informationen :hmm: :klap:Han er da simpelthen bare alt for nuttet! Men okay, jeg har vist nok i mit eget 11½ uge gamle udyr lige i øjeblikket Hvis de udlever sådanne souvenirs synes jeg du skal få nogle styks Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
brigit Besvaret Juni 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Han ser godt nok dejlig ud Sådan en nuttet lille klump gør mig ikke ligefrem mindre hvalpeskruk Glæder mig til at hilse på jer næste weekend Ja det bliver sjovt at mødes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Hvis de udlever sådanne souvenirs synes jeg du skal få nogle styks Ja det syntes jeg da egentlig også Tror jeg bliver noget til at henvende mig og sige at jeg har hørt at man kan få sådan nogle uldklumper på wds :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts