Gæst skovtrold Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Hey. Har været til træning i dag. der ar snak om ny hundelov idag over kaffen. træneren mente at det var alle hunde der skulle gå i max 2 m line. Er det rigtigt? Jeg troede kun det var de der forbudte racer... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 det er kun de forbudte racer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sigurd Besvaret Juni 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 16, 2010 Kommunerne kan kræve at alle hunde føres i kort snor, i deres område. Hvordan man så lige skal vide hvilke kommuner der kræver det, ved jeg ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Kommunerne kan kræve at alle hunde føres i kort snor, i deres område.Hvordan man så lige skal vide hvilke kommuner der kræver det, ved jeg ikke. Ved at tjekke kommunernes hjemmesider og følge med i lokalpressen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts