Gæst Minni G`s Skrevet Juni 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 Hej, ved ikke om det er under det rigtige emne jeg lægger dette ind. Men, er der nogen der kan fortælle mig, hvilken uddannelse man skal have for at arbejde på internat eller lignende? gerne en uddannelse man kan tage mellem horsens og århus? kan nemlig se at dyrepasser er den nærmeste uddannelses sted kolding, og det er lige lidt for langt væk. men tænkte på om der ikke er en uddannelse der minder meget om dyrepasser? vil helt vild gerne arbejde med hunde men også katte. hjælp? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Minni G`s Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Er der slet ingen, der vil hjælpe? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst andreadot Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 Jo da. Jeg er uddannet dyrepasser og du skal til kolding og hvis det er veterinærsygeplejerske er det også kolding. Så der er ingen vej uden om. Mange internater bruger ulønnet personale og resten er vist også dyrepasser eller veterinærsygeplejerske heidi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Minni G`s Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 øv øv. så kan jeg ikke få den uddannelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst andreadot Besvaret Juni 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2010 hvorfor ikke, der er skolehjem og så langt er der da ikke fra horsens til kolding? og ikke mindst skal man være mere end villig til at flytte for en elevplads. Jeg har ikke et øjeblik fortrudt min uddannelse. og jeg har været i faget i snart 14 år. Og det er trods alt "kun" små 4 år det tager Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...