Besvaret Juni 17, 201016 år comment_388131 Er der nogen, der skal mod det svenske i weekenden? Jeg gider ikke verdensudstillingen, så vi har meldt 3 dages INT. udstilling i sverige i stedet.. Rapporter
Besvaret Juni 17, 201016 år comment_388212 Er der nogen, der skal mod det svenske i weekenden? Jeg gider ikke verdensudstillingen, så vi har meldt 3 dages INT. udstilling i sverige i stedet.. Nope, desværre, og nu fortryder jeg :stupid: Drager i stedet til Polen søndag og Belgien næste week-end :engel: Rapporter
Besvaret Juni 21, 201016 år Forfatter comment_390672 Meget godt at jeg meldte.. Vi fik vores 2. svenske CERT og R.CACIB Så nu skal vi bare vente til han har rundet 2 år, så tar vi afsted igen og napper det sidste.. Rapporter
Besvaret Juni 22, 201016 år comment_391078 Meget godt at jeg meldte.. Vi fik vores 2. svenske CERT og R.CACIB Så nu skal vi bare vente til han har rundet 2 år, så tar vi afsted igen og napper det sidste.. Stort tillykke. Vi hentede også et cert og res. cacib i det polske Rapporter
Besvaret Juni 22, 201016 år Forfatter comment_391177 Stort tillykke. Vi hentede også et cert og res. cacib i det polske Tak og i lige måde Rapporter