martin Skrevet Juni 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 jeg ved ik om det er her jeg skal skrive dette kan ik lige finde ud af det jeg har et ? omkring det at vaske gulv da mine hunde slikker meget på gulvet jeg kan ik finde noget på netted omkrig sæbe når jeg skal vaske gulv hvilken sæbe skal jeg bruge til at vaske gulv med ? vil det beste for mine hunde da jeg tror at det kan skade dem mere in nødventige håber der er en der kan hjælpe meg med hvilken sæbe jeg skal bruge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret Juni 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2010 Jeg ville købe almindelige sæbespåner - jeg gør kun rent i det og det lugter neutralt og er baseret på naturlige ting indeholder blandt andet palmeolie og så gør det mere rent end alle de andre dyre produkter. En pose med 500 gram koster cirka 10-12 kr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Ja endten sæbespåner eller andet som fx Neutralt der heller ikke er fyldt med parfume og parabener . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts