Hop til indhold

Alaskan Malamute, Balou søger hjem.

Gæst Puppie
 Share

Recommended Posts

Gæst Puppie

(Måske nogen af jer husker mig fra denne tid sidste år, da vi fik Balou og jeg meldte mig ind her på siden. Desværre er det ikke gået som vi har håbet for sammensætningen af vores gamle hund med ny hund, og derfor er vi nu nød til at skille os af med dejlige Balou.)

Balou er en dejlig, vabset, kærlig, legesyg og arktiv stor hvalp på 14mdr.:hjerte:

Vi er desværre nødsaget til at komme af med ham, pga. vores 8 åriged D/S gårdhund, der ikke vil acceptere ham. Vi har prøvet alle former for øvelser og derfor er Balou også kastereret, i forsøg på at mildne hans "hanhund duft". Desværre har intet hjulpet, og vi søger derfor et trygt, kærlig og BLIVENDE hjem til Balou.

Han er en utrolig god hund men kræver også rigtig meget motion og aktivering. Derfor er det vigtig for os, at det er en aktiv familie der overtager ham, og som gerne må være bekendt, eller ha sat sig lidt ind i racen. For en Alaskan Malamute KRÆVER tid!

Balou er van til andre hunde, og har ikke noget adfærds problem overfor dem. Derudover, er han van til børn og vil meget gerne lege og tumle i flere timer! Han er meget kærlig og omsorgsfuld, og elsker at blive nusset om. Han er dygtig til at gå i snor og nyder lange gå/løbeture som jo ligger narturlig for racen. Han er trænet med sit, dæk ol. men der er stadig mange tricks tilbage at lære ham. Og han elsker at lære!

Balou er god til at tilpasse sig, derfor er vi sikker på, at han vil kunne klare at skifte ejer.

Lyder dette som en hund for dig/jer, kan du kontakte mig på 22 28 74 04. Vi bor i Randers.

Vi vil opkræve et betalings beløb for ham, da vi vil være sikker på, at det kun er SERIØSE henvendelser vi får, og at man er klar til at tage ansvaret for en Alaskan Malamute! Vi ser os ret til at afvise eventuelle købere, hvis vi ikke ser dem som egnet for Balou.

Er vaccineret, chippet, og kastereret. Uden stamtavle.

Sundheds bog, kurv, ynglingslegettøj og mad/vand skåle følger naturligvis med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix

Hvor er han bare flot :5up:.

Håber i finder et rigtig godt nyt og blivende hjem til ham. Hvor er det bare ærgeligt at jeres hunde ikke kan sammen, det må være hårdt at skulle af med ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Puppie
Nårh hvor er han glad og frisk at se på :-D Jeg håber i finder et rigtig godt hjem til den smukke herre :x:

Og så :ae:til jer for at træffe sådan en hård beslutning.

Jeg håber virkelig også vi kan finde et godt og ikke mindst BLIVENDE hjem til ham. TAK! for støtten! Det er en rigtig hård beslutning, men det er den eneste rigtige både for begge hunde og os som familie.

Håber på en måde at det kommer til at gå hurtig, for det piner os rigtig meget at gøre!

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...