Gæst Malene v. Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Hej alle, Jeg søger en plejefamilie til min dejlige Bella på 9 måneder 1-2 dage om ugen. Bella er en blanding af cavalier og andet, som jeg ikke er helt sikker på og vejer ca. 9 kg. Hun er en glad og rolig hund, som elsker andre hunde og er meget tillidsfuld og sjældent gør. (hun er ikke nogen god vagthund). Vi går til hvalpetræning og hun kan efterhånden en del, bla. løbe løs og komme når man kalder. Jeg kan ikke betale for det, så du skal gøre det fordi, du har lyst til det, måske du gerne vil have hund, men ikke vil bindes af det. Det koster dig heller ikke noget, da Bella har mad og andet med. Vil du hører mere kan du ringe til mig på 26889065 eller maile på [email protected] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Hej alle, Jeg søger en plejefamilie til min dejlige Bella på 9 måneder 1-2 dage om ugen. Bella er en blanding af cavalier og andet, som jeg ikke er helt sikker på og vejer ca. 9 kg. Hun er en glad og rolig hund, som elsker andre hunde og er meget tillidsfuld og sjældent gør. (hun er ikke nogen god vagthund). Vi går til hvalpetræning og hun kan efterhånden en del, bla. løbe løs og komme når man kalder. Jeg kan ikke betale for det, så du skal gøre det fordi, du har lyst til det, måske du gerne vil have hund, men ikke vil bindes af det. Det koster dig heller ikke noget, da Bella har mad og andet med. Vil du hører mere kan du ringe til mig på 26889065 eller maile på [email protected] Du skal nok lige fortælle under hvilke omstændigheder I bliver enige om dagene, hvor mange timer det drejer sig om osv. Og så tror jeg nok at du kommer til at tilbyde ihvertfald en symbolsk betaling for det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret Juli 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 Ja som skrevet før, ville det være dejligt at høre hvor mange timer/dage det drejer sig om, om det er hver uge, men jeg skriver lige en pb til dig:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene v. Besvaret Juli 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 17, 2010 Tak for interessen Jeg har fundet en sød familie i nærheden af vores hjem:-D Hilsen Malene V. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts