Gæst Miss_menelli Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Jeg har en lidt destruktiv unghund, der elsker at gnave i løse ender og i det hele taget alt muligt. Heldigvis er det aftaget en del, efter hun er kommet i løbetid, så nu er det vist tid til at erstatte de ødelagte puder og kurve. Men med hvad? Vil helst have en stor pude, som begge hunde kan være på (Bamse er border collie størrelse og Kaia er på størrelse med en cavalier) Bamses gamle havde den rigtige størrelse og var lækker, men der var alt muligt print og læder syet fast på og der var et håndtag, som Kaia fik gnavet af - Med det resultat at fyldet var ud over hele gangen. Den skal helst være rimelig køn at se på - og så skal der ikke være noget der indbyder til at gnave i :blink: Men kan ikke selv lige finde noget der tiltaler mig og det er svært at vurdere kvaliteten over nettet - Min egen dyrepusher har ikke lige noget. Så har i nogle gode ideer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juli 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 Hvad med sådan en sækkeseng med kugler i? Sådan en har vi, og kvaliteten er virkelig i top. Problemet er så herhjemme, at Nelson KUN sover i kurv om natten. Alle andre tidspunkter vælger han sofa, gulv eller lænestol... Jeg købte nemlig sækkesengen til at have i stuen, for han har en grim plastikseng i soveværelset... /Mette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Juli 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 Jeg ville også foreslå en sækkeseng fra Østrand. Har str. XL i grå bævernylon, og den kan snildt deles af to springere. Den første købte jeg brugt for over 8 år siden, og den har overlevet i alt tre hvalpe og en masse timers asen og masen for at finde den bedste måde at ligge på. Siden har jeg købt en mere og det er stort set ikke til at se forskel på dem. Så de varmeste anbefalinger til den herfra. Sækkesenge XL - 115 cm x 85 cm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts