guanomo Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 hvis det er interessant, så har de et bælte med 3 små vandflasker og en mobil lomme til 79 kr i fakta :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Smart! Jeg kommer alt for lidt i fakta, der er ikke nogen her omkring. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Juni 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2010 Det er et tilbud fra sidste uge... Der havde de også cykelbukser, men jeg var forsent ude :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juni 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2010 Det er et tilbud fra sidste uge... Der havde de også cykelbukser, men jeg var forsent ude :-( nå for dælen, vores 2 har det stadigvæk de sælger sjældent ud af deres tilbud med det samme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts