Hop til indhold

Davs


Gæst Anonymous
 Share

Recommended Posts

Gæst Anonymous

Ja som katteelsker synes i sikkert ikke jeg har noget at gøre på et hundeforum :D

Men vovserne har skam også en stor plads i mit hjerte.

Jeg har i tidens løb haft to smukke og dejlig Rott Weilere og en New Foundlænder.

Jeg måtte gå af med vore dejlige hunde da jeg har astma og ikke kan være i stue sammen med en hund ret længe ad gangen.

 

Men selv idag kan jeg finde på at kontakte folk der går tur med deres hunde, og spørge om jeg må snakke med hunden. Jeg savner virkelig at have en hund eller to at gå tur og hygge med.

 

Om mig selv kan jeg fortælle: Jeg er 53 år og gift med en dejlig mand. Vi bor et sted der er bare råber på et par hunde. Der er masser af tumleplads og mange dejlige ture man kan gå. Både min mand og jeg er store dyrevenner og har da også haft et par heste, som vi også har taget mange gode turer på.

Idag bruger vi så tiden på vore 4 katte. Det er tre huskatte og en bengal. Bengalen er nok det tætteste vi nogensinde kommer på at have hund. Den elsker at gå tur i snor og kan lege mange af de samme lege som en hund. Den graver ovenikøbet huller ihaven. :D

 

Knus fra Elin

Link til indlæg
Del på andre sites

Davs Pussimor.

Lyder som i bor et rigtigt dejligt sted, men jo kedeligt når du ikke mere kan tåle hunde. Men det er jo sådan at man må tænke lidt på ens eget helbred, for er man syg så går det jo også ud over hundene, og det kan man jo ikke klare heller. Men held og lykke med dine katte, som tillægger sig vaner som hunde.

Hilsen Karen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...