Hop til indhold

Zooplus.com

Gæst Ida
 Share

Recommended Posts

Hej. Jeg håber der er nogen af jer der har nogen erfaringer med zooplus.com.

Jeg står på anden uge og "min" forhandler har stadig ikke fået det foder hjem jeg vil have. Så nu overvejer jeg at bestille det på zooplus. (Jeg kender ikke rigtig andre steder der har luposan)

Jeg har dog aldrig før prøvet at bestille fra en udenlandsk hjemmeside, så på trods af det professionelle look, så skyd med jeres erfaringer, gode som dårlig:genert: :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga

Jeg shopper tit hos Zooplus.de og zooplus.co.uk - det går rigtig godt. Hurtig levering og gode priser. En enkelt gang havde de glemt nogle tennisbolde i leveringen, selvom jeg havde betalt for dem og de stod på fakturaen, men så sendte jeg bare en mail til dem, og uden at overhovedet stille nogle spørgsmål sendte de tennisboldene med det samme og undskyldte mange gange. Jeg var ellers forberedt på, at så skulle jeg betale for fragt igen eller noget, som nogle firmaer nok godt kunne finde på, men de er bare så hjælpsomme og professionelle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også varmt anbefale Zooplus. Sidste handlede jeg på Zooplus.de da prisen var 49,90 på begge sider, så den ene var i euro den anden var i engelske pund. Og kursen på euro var lavest, så jeg bestilte det fra Zooplus.de. 3 dage senere var pakken her! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

:-D Melder mig også som stor fan af zooplus.

Dog synes jeg faktisk at deres kaninører er ret fedtede, og Motor vil ikke spise dem, men det er det absolut eneste jeg ikke har været fuldt ud tilfreds med. Vi køber rigtig mange tørrede ting og hunden elsker dem :-D

Og jeg elsker bare at man kan blive ved og ved og ved med at finde nye ting på deres side :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites