Hop til indhold

63 dage til..


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

vi kan hente De luxe hjem :klovn:

Hvad kan man dog lave i al den tid?

 

Og er der nu noget man har glemt at købe ud over mad/vandskål.

* Hvornår skal vi kontakte forsikringsselskabet vdr. forsikring af hunden.

* Hvornår skal man ca. kontakte "hundeskolen" så hvalpen kan komme til hvalpetræning?

* Hvad alder skal hvalpen ha?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender nogle steder, jeg ville kigge efter, hvis jeg boede, hvor du bor :mrgreen: Hvor mobil er du? Og hvad vil du ha'? Altså hvad er dit primære mål med træningen?

 

Jamen det vi søger er egentligt mest "møde/lege med andre hunde" og de normale kommandoer såsom sit, dæk, plads, "ikke løb væk fra mig", "kom når jeg kalder" osv.

Hvor mobil, lige nu har vi kun bus og tog, men vi begge er igang med kørekort og hvis vi består køreprøven har vi kortet d. 20 i næste måned :mrgreen:, også ville det selvfølgelig ikke gøre noget at skulle køre et stykke væk, bare vi ikke snakker om timer :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det vi søger er egentligt mest "møde/lege med andre hunde" og de normale kommandoer såsom sit, dæk, plads, "ikke løb væk fra mig", "kom når jeg kalder" osv.

Hvor mobil, lige nu har vi kun bus og tog, men vi begge er igang med kørekort og hvis vi består køreprøven har vi kortet d. 20 i næste måned :mrgreen:, også ville det selvfølgelig ikke gøre noget at skulle køre et stykke væk, bare vi ikke snakker om timer :lol:

 

Så tror jeg Ninjamors hold er lige noget for jer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Ninjamors hjemmeside: hundeliv.dk

Vi har gået til hvalpemotivation hos hende og det var godt. Lavede en masse kontakt øvelser og sjov, og hvalpene fik lov at lege flere gange, mens der blev holdt øje og lige forklaret lidt om hunde/hvalpesprog imens.

 

Forsikring har jeg ordnet sådan 1-2 ugers tid før hvalpen kom hjem. Man kan ordne det når som helst, de sætter det bare op så den dækker fra hunden fylder 2 måneder, dejlig nemt. Har sikkert skrevet det før, men medmindre i er skide rige, så kan jeg altså anbefale sygeforsikringen med i pakken :-D

 

Har i fundet en dyrlæge?

 

Syntes osse 63 dage lød af lidt lang tid :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ninjamors hjemmeside: hundeliv.dk

Vi har gået til hvalpemotivation hos hende og det var godt. Lavede en masse kontakt øvelser og sjov, og hvalpene fik lov at lege flere gange, mens der blev holdt øje og lige forklaret lidt om hunde/hvalpesprog imens.

 

Forsikring har jeg ordnet sådan 1-2 ugers tid før hvalpen kom hjem. Man kan ordne det når som helst, de sætter det bare op så den dækker fra hunden fylder 2 måneder, dejlig nemt. Har sikkert skrevet det før, men medmindre i er skide rige, så kan jeg altså anbefale sygeforsikringen med i pakken :-D

 

Har i fundet en dyrlæge?

 

Syntes osse 63 dage lød af lidt lang tid :mrgreen:

Spændende den hjemmeside må jeg lige kigge på imorgen :D . Hvorhenne træner hun? - og det lyder godt at hvalpene både lære men samtidig også får lov til at lege med de andre :-D

 

Rige :hmm:- Så var det kun fordi kæresten måske lige skulle have et job ved siden af jeg ikke kender til :-D. Men vi har snakket om at få Tryg, da alle vores andre forsikringer er der, og vi har hørt rigtig godt om den :lol:.

 

Hahha ja jeg ved godt nok ikke hvor jeg fik de 63 dage fra :stupid:, men det skal lige siges der var kommet noget alkohol indenbords så måske har det lidt skylden i min dårlige evne til at tælle :klap:

MEN 47 dage igen, og idag har vi fået planlagt med mine forældre at de skal med ned og hente ham :lol: Jubiii.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Inde i Kbh, i Søndermarken, træner hun.

 

Kender ikke tryg, men tjek deres police - tjek især at de dækker hele hundens liv og ikke kun til den fylder 10 år.

Har indtil videre ikke fundet nogen forsikringsselskaber som dækker noget relateret til hoftedysplasi, men kig på hvad deres max beløb er om året, tiden de dækker, hvor stor en del de dækker osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix

Så er nedtællingen da rigtig skudt igang :-D. Jeg kan godt forstå at du glæder dig, ventetiden er ulidelig.

 

Jeg vil også anbefale dig at få tegnet en sygeforsikring, den er god at have itilfælde af der skulle ske noget uventet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Inde i Kbh, i Søndermarken, træner hun.

 

Kender ikke tryg, men tjek deres police - tjek især at de dækker hele hundens liv og ikke kun til den fylder 10 år.

Har indtil videre ikke fundet nogen forsikringsselskaber som dækker noget relateret til hoftedysplasi, men kig på hvad deres max beløb er om året, tiden de dækker, hvor stor en del de dækker osv.

 

Har du en forsikring der dækker til den er fyldt mere end 10 år? eller hvad man nu kalder det ;-).

- Hvis ja hvilke en er det så :-)

Nej undrer mig godt nok ikke at der er nogle der ikke dækker hoftedysplas. (lad os håbe det aldrig sker, 7-9-13 og folder hænderne :genert:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er nedtællingen da rigtig skudt igang :-D. Jeg kan godt forstå at du glæder dig, ventetiden er ulidelig.

 

Jeg vil også anbefale dig at få tegnet en sygeforsikring, den er god at have itilfælde af der skulle ske noget uventet.

 

Ja synes dagene går ret langsomt :cry:.

Men på en måde er det okay, for skal til køreprøve her i næstemåned så der sker en masse selvom den lille vaps ikke er kommet hjem til os endnu :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Har du en forsikring der dækker til den er fyldt mere end 10 år? eller hvad man nu kalder det ;-).

- Hvis ja hvilke en er det så :-)

Nej undrer mig godt nok ikke at der er nogle der ikke dækker hoftedysplas. (lad os håbe det aldrig sker, 7-9-13 og folder hænderne :genert:)

 

Vi har almindelig brand, dyrekassen dækker også hele livet. Men tjek om ikke tryg også gør.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...