Hop til indhold

Flatazor


Tweesa
 Share

Recommended Posts

Gæst Humankind

Jeg bruger det og har brugt det siden 2004

 

Havde en han-hund der ikke ville sætte pels og efter som importøren havde været ved mig flere gange angående Flatazor overgav jeg mig og købte en sæk, da jeg ville se om det nu også var så godt. Pludselig satte han-hunden den smukkeste pels, men skeptisk som jeg er skiftede jeg tilbage til det tidligere foder (RC) og vupti var hans pels trist at se på igen. Tilbage til Flatazor og pelsen blev igen flot at se på.

 

Det skal så siges, at jeg havde en anden han der gik bedre på RC. Så med foder er det bare med at prøve sig frem. Mange folk er gift med det foder de benytter og vil pine-død overbevise andre om også at bruge det, men virkeligheden forholder sig sådan at det er individuelt fra hund til hund hvilket foder der passer den enkelte bedst.

 

Jeg er rigtig rigtig tilfreds med Flatazor, jeg har fået mine nabo'er over på det også og deres 5 år gamle han der aldrig har haft videre meget pels har sat pels, men igen, det er ikke alle der trives bedst på det. Det der bare har slået mig er, at jeg er fri for at putte en masse oven i for at få det ønskede resultat pelsmæssigt, feks. lakseolie, animin osv.

 

I øvrigt er der en god udnyttelse i det også. Mine lægger de nydeligste pøller!:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...