Drentsche Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Er der nogen der kender en god hundefrisør på Fyn, gerne sydfyn ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mutti-dyreglad Besvaret Juni 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2010 Der ligger en hundefrisør på middelfart landevejen.. Den gamle vej mellem nr. aaby og så middelfart. Kan ikke lige huske, hvad den hedder, dog. Men når man kommer fra nr. Aaby siden (rundkørslen) og kører mod Middelfart, så ligger den på højre side. Det må være Inges hundesalon, ifølge det link her: http://www.lhs-dk.dk/Saloner-Fyn-og-%C3%98erne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juni 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2010 Super. Kunne måske nok ønske mig én lidt tættere på, jeg ville have 1 times kørsel til den du linker til. Men selvfølgelig hvis det er en dygtig frisør, betyder afstanden jo ikke det store. Men kan da se, at der er andre, der er tættere på, er der nogen af de andre, du har erfaring med? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mutti-dyreglad Besvaret Juni 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2010 Drentsche skrev: Super.Kunne måske nok ønske mig én lidt tættere på, jeg ville have 1 times kørsel til den du linker til. Men selvfølgelig hvis det er en dygtig frisør, betyder afstanden jo ikke det store. Men kan da se, at der er andre, der er tættere på, er der nogen af de andre, du har erfaring med? Nej, det har jeg desværre ikke.. Bimmer er jo ikke en type, der skal klippes. Men prøv at google de forskellige og se om der dukker "dårlig karma" op om dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juni 27, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2010 Abc hundesalon kan jeg varmt anbefale ligger dog i odense men anja som har den er super super sød og bruger ikke galger eller andet til hundene og så god ved dem og så kan hun sit kram Har været praktikant hos hende i et halvt år så ved hvor god hun er ved hundene Forside - www.abc-hundesalon.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts