Hop til indhold

Pluto på afveje


Gæst Kattiie
 Share

Recommended Posts

Gæst Kattiie

En lille skræmmende, men nu sjov historie :-D

 

Min kæreste var en en dag oppe i skoven med hundende (det skal lige siges at pluto ALDRIG render længere væk end han kan se os og han kommer ALTID når vi kalder) og jeg sad herhjemme. Så ringer min kæreste og siger at jeg skal gå ud fordi Pluto var rendt ud af skoven og der var nogle der havde sagt at de havde set ham rende hjemad. Så jeg går så ud og der kommer ikke nogen hund!!!

 

Vi går så rundt i hele byen og kalder og kalder (Pluto havde selvfølgelig lige tabt sit hundetegn). Til sidst går vi hjem i den tro at han jo nok er blevet fanget af nogen. Jeg sidder hjemme og kan næsten ikke finde ro, skriver så inde på fb hvad der var sket og at folk gerne måtte ringe hvis de så ham. Jeg beslutter mig så for at gå ud og lede med vores anden hund, Lupus, nogle venner og deres hund. Så får jeg en besked fra en veninde der siger at hun har set hamløbe op mod hovedvejen (hvor de altså kører ret stærk og der er mange biler). Det første jeg tænker er bare at min baby er blevet kørt ned og så begynder jeg bare at tude igen! :megaked:

 

Min veninde fortæller mig så at jeg skal ringe til politiet hvilket jeg så gør et par timer efter han er blevet væk. Og den flinke politidame fortæller mig så at de har en af hans slags siddende oppe på et plejehjem. Det sjove er så at det er det plejehjem hvor jeg arbejder og hvor min far bor :-D Så lille Pluto har simpelthen kunne kende det fordi han var rendt ind på min fars afdeling. Men stakkels lille vuf havde været så bange at ingen kunne komme til ham, det var bare lykkes dem at fange ham og føre ham ind i et rum for sig selv, og han havde tisset på gulvet af skræk:cry:

 

Det mest åndsvage er at grunden til at han var rendt var fordi han var blevet bange for sådan en kasse man har bag på sin scooter som havde ligget oppe i skoven. :damn:

Pluto har aldrig siden rendt væk fra os på den måde, han fik sig vist en skræk i livet der :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...