Hop til indhold

hvalpefoder ?


Gæst Anonymous
 Share

Recommended Posts

Gæst Anonymous

Hejsa Allesammen 8)

 

Vi venter jo på vores lille nye hvalp.. Og så var det jeg tænkte på.. Hvilket hvalpefoder vil i anbefale ? Jeg er lidt i vildrede, for synes der er vildt meget at vælge imellem.. Og hver forhandler snakker jo for deres produkt :wink:

 

Hvad anbefaler i ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

Først tillykke med din kommende hvalp, men hvad slags hund er? Det vil også være det bedste at give den det som den får nu, hvis ellers det er et godt foder. Jeg syntes du skal spørge ved opdrætteren hvad den får at spise nu. Vil du så skifte foder er det nemmest at grøre det ved at den får noget af det den kender smagen på og så komme lidt af det nye i så den langsomt vænner sig til det nye foder, og på den måde vil den heller ikke resikere at få dårlig mave.

Hilsen Karen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa Karen og til lykke med din nye hvalp.

 

Vi har selv labrador og bruger/sælger PROFormance som er lavet på kyllingekød der er godkendt til menneskeføde.

Vi får positive tilbagemeldinger om foderet.

Der er gratis levering og 15 kg. hvalpefoder til store racer koster: 378,-

 

Du kan læse mere om foderet her: http://www.proformance-hundefoder.webbyen.dk

 

 

 

Mange venlige hilsener

 

Malene

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Gæst truntemor

Nu hører man om hvalpefoder til store racer.. Så var det at jeg blev nysgerrig mht hvad kan være bedst til små racer??

 

Står og skal have en lille gravhvapser så er der nogen der har en god ide om hvad der ville være bedst at starte med til sådan et bette pus :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

Jeg syntes helt sikkert du skal bruge samme foder som den får ved sin opdrætter det første stykke tid. Mener du så at du vil bruge andet foder senere skal du skifte ved at blande lidt af det nye i over en periode så dens mave kan vendes til det nye foder. Du skal kun skifte foder hvis du mener den får bedre foder ved at skifte da det jo er meget vigtigt de får et godt foder at starte tilværelsen på.

Held og lykke med vapsen.

 

Hilsen Karen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...