Hop til indhold

Hundetræf jylland?


tjikson
 Share

Recommended Posts

:klap::klap::klap:

 

Det ville Tilde eeelske! :lun: Hun elsker cavaliere... lille racist :genert:

Nova er også helt vild med cavaliere... de kan bare oftest ikke forstå hendes højlydte kærlighedserklæring :oops::lol:

 

Ja I har jo fået tilbuddet for længe siden, at bruge faciliteterne her :blink:

Hvis vi skulle det så var det lige før vi skulle campere også og bruge noget tid der. Så tror jeg nemlig gerne vi ville ud og se lidt mere :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nova er også helt vild med cavaliere... de kan bare oftest ikke forstå hendes højlydte kærlighedserklæring :oops::lol:

 

 

Hvis vi skulle det så var det lige før vi skulle campere også og bruge noget tid der. Så tror jeg nemlig gerne vi ville ud og se lidt mere :-D

 

Gad vide hvordan Tilde vil reagere på det :hmm:

 

Jeg hååååber det blir til noget!... Savner små venner til Tilde :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gad vide hvordan Tilde vil reagere på det :hmm:

 

Jeg hååååber det blir til noget!... Savner små venner til Tilde :genert:

 

Hehe garanteret som de fleste andre cavaliere hun møder, sender hende et fornærmet blik og rykker lidt væk :lol:

 

Afhængig af hvor langt ude i fremtiden det bliver er det slet ikke sikkert Nova kommer med. Lige nu dufter hun lækkert for hanhunde, men hun er endnu ikke rigtig kommet i løbetid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe garanteret som de fleste andre cavaliere hun møder, sender hende et fornærmet blik og rykker lidt væk :lol:

 

Afhængig af hvor langt ude i fremtiden det bliver er det slet ikke sikkert Nova kommer med. Lige nu dufter hun lækkert for hanhunde, men hun er endnu ikke rigtig kommet i løbetid.

Tror mere Tilde kravler mellem ben på mig, og kigger på mig, hvorfor gør den det der?:genert:

 

 

Øv altså!... Men så kommer Dumle da ikke?.... Ham kan Tilde sikkert godt lide, Folk siger ihvertfal Tilde er en cocker :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror mere Tilde kravler mellem ben på mig, og kigger på mig, hvorfor gør den det der?:genert:

 

 

Øv altså!... Men så kommer Dumle da ikke?.... Ham kan Tilde sikkert godt lide, Folk siger ihvertfal Tilde er en cocker :stupid:

 

Det kommer jo lige an på hvor og hvornår det bliver, men bliver det et tidspunkt vi kan så gør han og han vil temmelig sikkert gerne lege :blink: (afhængig af hvor mange hunde der er, for han skal lige have tid til at se det hele an inden han hilser på).

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer jo lige an på hvor og hvornår det bliver, men bliver det et tidspunkt vi kan så gør han og han vil temmelig sikkert gerne lege :blink: (afhængig af hvor mange hunde der er, for han skal lige have tid til at se det hele an inden han hilser på).

 

Det lyder godt :genert::blink: Og hvis det bliver passer det ihvertfal Tilde fint, med at se an.. Hvis det går for hurtigt sidder hun bare mellem mine ben og siger OP op OOP :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Eih jeg blander dem rundt :stupid: Jeg tænkte jo det her var i snor også :roll:

 

Nåm uden snor duer desværre ikke til Dumle. Det kan han slet ikke styre med flere hunde på en gang.

 

 

Jeg tror ikke noget er afgjord endnu, og hvis vi tager den der tur ved ribe?-gram.. var der jo mulighed for at gå med snor rundt også kunne dem der ville være i hundeskoven :blink:?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...