Hop til indhold

Min hund er meget dominerende


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

For nogle dage siden var vi oppe i parken og lege med hunde, Motor kærestede lidt rundt med en flatter og det var meget gengældt. En anden lille hund forsøgte ihærdigt at være med, han er forelsket i Motor, men Motor var en værre lille snob og havde kun øje for flatteren - som faktisk er en dame, skal lige siges.

 

Nå, da vi så gik, fulgtes vi lidt med en foxterrier. Mens jeg stod og snakkede med ejeren, legede hundene.. Motor besluttede sig åbenbart for at ham her var væsentligt dejligere end flatteren og ihh som de kyssede og krammede og bed og rullede.

Da vi gik, sad Motor i cyklen og hylede ligeså stille efter hans nye kæreste, ak suk den hjertesorg :hjerte:

 

Dagen efter kom vi op i parken igen. Motor startede med at forsøge at tisse op af en mand som sad på en bænk :genert: "Det var da en dominerende hund der kom der" sagde manden, jeg forsøgte at forklare, at det var han nu ikke sådan, han ville bare tisse der hvor alle andre osse tissede... eller nåed.

 

Sørme om ikke fox terrieren så kom igen! Motor smilede sit største smil og kastede sig i favnen på den, mén, foxy terrier havde et bytte med (en plastikpose) og den havde den travlt med at vise frem til alle og havde slet ikke tid til Motor :megaked:

Motor vidste tydeligvis ikke hvad han skulle gøre af sig selv, han kastede sig om på ryggen foran foxy, gøede så skingert han kunne, løb ind i ham, duttede ham - intet virkede :megaked:

...til sidst gav Motor op og forsøgte at parre ham, SÅ fik han dælme skæld ud (af hunden) og manden mente endnu engang, at han altså er en meget dominerende lille hund.

 

Samtidigt med jeg gav min hund snor på, forsøgte jeg at forklare at han bare var forelsket og at det da var ret tydeligt at han bare greb til en panik løsning nu hvor kærligheden ikke var gengældt mere. Motor så lige snittet til igen at forsøge at parre foxterrieren og jeg gav op og indrømmede at min hund er meget dominerende :mrgreen:

 

Da foxterrieren gik, sukkede min lille hjerteknuste dominerende hund et lille suk.. livet bliver altså bare aldrig det samme igen uden hans elskede fox terrier.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hvor er han sød :lun:

 

Og selvfølgelig bliver man lidt stresset over at se sin udkårne ignorere en til fordel for en plastikpose :ae:

 

Ja det tog lidt hårdt på ham, heldigvis kom der andre venner bagefter, så han havde vist glemt ham da vi tog hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Bare vent til han letterben op ad dig, så er verdensherredømmet røget.

 

Vh

Dorte med domminerende hund, fra den var 3 mdr :mrgreen:

 

Uf, ja så er jeg da i hvert fald helt nede med nakken når han begynder på det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fnis, kan godt se, at vi alle sammen har nogle ekstremt dominerende hunde :mrgreen:

 

Møffe forsøgte at humpe bedstevennen Bastian i dag :genert: Bastian duftede sært, syntes han, han kunne ikke finde ud af det - meeeeget dominrende!

 

Og han har virkelig syntes, at han duftede sært, for Bastian fik gnedet sig lidt op af mine ben, så de har været mææægtig interessante siden vi kom hjem :stupid:

 

Stakkels Motor altså :ae: Synes, den fox terrier var ret egoistisk :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Ham manden, ham mødte jeg faktisk da Motor var ganske lille og parrede alt han kunne finde, og selvfølgelig nåede jeg at prale med at han faktisk stort set aldrig gør det mere lige før han gjorde det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Møffe forsøgte at humpe bedstevennen Bastian i dag :genert: Bastian duftede sært, syntes han, han kunne ikke finde ud af det - meeeeget dominrende!

 

Og han har virkelig syntes, at han duftede sært, for Bastian fik gnedet sig lidt op af mine ben, så de har været mææægtig interessante siden vi kom hjem :stupid:

 

Stakkels Motor altså :ae: Synes, den fox terrier var ret egoistisk :mrgreen:

 

Hvad lugtede Bastian af?

Ja, jeg synes osse fox terrier var streng, men måske var det karma........ Motor bruger ret meget tid på at ignorere en anden super sød lille hund som virkelig er vild med ham, de har leget rigtig fint før men nu vil Motor bare ingenting, og den lille hund forsøger ellers virkelig ihærdigt :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad lugtede Bastian af?

 

Aner det ikke :vedikke: Men gætter på, at det var noget kønsmodning der forvirrede Møffe? Han er ca. 4½ måned og schæfer/rottweiler-bla., så det kunne vel godt passe med den halve kønsmodning deromkring? :hmm:

 

Ja, jeg synes osse fox terrier var streng, men måske var det karma........ Motor bruger ret meget tid på at ignorere en anden super sød lille hund som virkelig er vild med ham, de har leget rigtig fint før men nu vil Motor bare ingenting, og den lille hund forsøger ellers virkelig ihærdigt :hmm:

 

Det er jo det! Nemesis, karma eller hvad man nu vil kalde det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...