Hop til indhold

Den dag jeg "vandt" over rumlemaskinen


 Share

Recommended Posts

Jeg vil lige fortælle hvad jeg har lavet i dag! :vuf:

 

Dagen startede med at min mor og hendes far forlod mig! :shock: Mor sagde hun skulle hente noget til Hundeferie, men jeg ved ikke hvad hundeferie er for noget, så jeg var da ligeglad! :fornaermet:

 

Da de så kom hjem, havde min mor TRE seler, og TO nye liner med :vedikke: Men det bedste var at hun havde købt 2,6 kg Tikki godbidder, og det er guf :mums:

 

Men fik jeg lov at smage godbidderne? Ja, men da ikke nok! :vedikke:

 

Så gik mig og mor ud og trænede med noget hun kalder næsepinde. Det er sjovt :5up: Og selvfølgelig var jeg dygtig :mrgreen:

 

Da min familie spiste deres mad, og jeg var færdig med min, gravede jeg et kæmpe hul! :klap: Det er sjovt! :banan: Men da jeg synes det begyndte at blive kedeligt, gik mor heldigvis en tur med mig:banan:

 

Vi skulle først hen til de ældste i min familie, de er bedsteforældre til min mor. Der kan jeg godt lide at være, får nemlig altid en masse hundekiks! :5up:

Mens alle tre mennesker sad og snakkede, ville jeg altså have noget opmærksomhed! Så synes lige at jeg kunne gø af rumlemaskinen, som min mor kalder en vaskemaskine :vedikke: Jeg fik en masse ostestykker for at sætte min pote på, og være tæt på den :mums: Senere da den lavede rumlelyde igen, var jeg ligeglad, for mor havde sagt at der også skulle være ostestykker til senere, så jeg kunne løbe fri :mrgreen:

Da jeg var ude i deres have, kom damen med en børste! Uhh den var god at rulle sig i! :klap: Damen fortalte at hun brugte den til at rense fuglebad med :vedikke: Ved ikke hvad det er, men ved at fugle er noget man jagter og bad er noget man skal undgå, hvor så jagte noget man vil undgå? :vedikke::hmm:

Skøre mennesker! :roll:

 

Da min mor ville videre på turen, sagde hun at vi tog en kortere vej end normalt :shock: Bare fordi jeg lige havde haft det sjovt i en time hos kiksemenneskerne :fornaermet:

Så da jeg fik lov at løbe fri, fandt jeg en rigtig god snuseplet! Da min mor så kaldte gad jeg da ikke komme! :engel: Men så stak min mor sq af! :skraek: Hun løb bare! :shock: Men tror hun ville have jeg lagde mærke til hende, for hun kaldte på mig i mens :hmm: Men hun skulle ikke stikke af med mine ostestykker, så løb alt hvad jeg kunne op til hende, og så fik jeg et ostestykke :mums:

 

Resten af turen var jeg sød :engel:

 

Men i slutningen af turen, så min mor en mus! :banan: Men den gemte sig i græsset :evil: Da den så løb ud af græsset, ville jeg lige snuse til den, og så løb den! :evil: Jeg gad ikke tage den når den bare løb sin vej :fornaermet:

 

Nu siger mor at hun er blevet snydt! At slet ikke er en gårdhund hun har fået :vedikke: Bare fordi jeg ikke gider løbe efter en mus :hmm:

 

Nu sover jeg, lidt. Men min mor skal snart støve af i en campingvogn, vil måske gerne med, hvis jeg må ligge der ude og få en tyggeting :mrgreen:

 

Potedask Ronja :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...