Hop til indhold

Engelsk? Nej tak!


Aslan
 Share

Recommended Posts

Der er jo fionia cup 500 m herfra. Og ja så skulle vi da lige ned og kigge (om ikke andet så for at få lidt komplimenter om hunden og kan leve højt på det :mrgreen: ), og Aslan ligge sig, det er jo varmt..........

 

 

Så kommer en dame fra Holland stormende og ful af glæde

 

"this is a broholmer?"

 

Yes.

 

Og da hun så ville snakke med Aslan, ville han sq ikke gå hen til hende :shock: Aslan der samler på harems piger...........!

 

Vi står så og snakker lidt, og pludselig vender Martin sig om og jeg er helt alene med hende hollænderen og mit engelsk :megaked: og jeg føler mig sååå malplaseret når det kommer til engelsk, fordi jeg kan jo godt, men når jeg skal så kanjeg bare ikke :evil:

Aslan vil stadig ikke hen til hende, trods jeg lokker lidt.

Og så må en jo acceptere det :rolleyes:

 

Martin er så blevet tiltalt af en dansk dame og Aslan ser hende og falder i svime over hende :mrgreen: Så kunne jeg kende mig hund igen.

Damen har så selv en boholmer, som vi lige skal ned og kigge i aften hvis vi kan finde hende :engel:

 

Men hende hollænderen forlader os så, fordi hun skal ind og gå bane.

 

Og Aslan, ja han syntes stadig damen er flink, meeen det er lidt for varmt så han ligger sig igen.

 

Martin og jeg får så snakket en del med damen.

 

 

 

 

 

 

Men jeg er altså kommet til den konklution at Aslan ikke gider snakke med folk der ikke kan snakke dansk! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja man ved vel nok hvad man er værd :fornaermet::mrgreen:

 

Det var da egentlig godt du sagde det, man bør jo næsten kigge forbi en af dagene med hvalpedyret :blink:

 

 

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa :klap2:

 

 

Giver du lige besked om hvornår, jeg ville da gerne klappe hvalpedyret :oops: hvis jeg ikke er på arbejde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa :klap2:

 

 

Giver du lige besked om hvornår, jeg ville da gerne klappe hvalpedyret :oops: hvis jeg ikke er på arbejde :mrgreen:

 

:mrgreen: Hvis hun vil klappes :blink: Et lille tip, sørg for at have en ordenlig r*vfuld godbidder, så kan du næsten gøre hvad som helst ved hende :lol:

Nu må jeg så lige se om det kan presses ind i kalenderen, chaufføren er på arbejde i næste uge med, inden han har ferie, og når han kommer hjem fra arbejde er der jo Tour de France :roll:

Så måske bliver det først fredag, der måske kan blive tid til det, det slutter på fredag ikk'?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...