Hop til indhold

Wuuhuuu, Vandhunden Møffe!

bernerazuro
 Share

Recommended Posts

Eller :lol: Det kan vist diskuteres :rolleyes:

Men han nyder i hvert fald at blive kølet ned! Selve vandet kan jeg ikke blive klog på, hvad han synes om - tror dog, at han mistænker det for lumske intentioner om at æde alle andre end ham selv :mrgreen: Så han følger pænt mor her, når hun er derude, så han kan redde hende - hvis nu! At det så er ham, der er ved at drukne mig, når han svømmer over til én uden at tænke over, at poterne har av-klør, er noget andet :mrgreen: Og så kan han gø og pive efter fremmede ude i vandet, når det går voldsomt for sig.

Men må da lige vise ham frem, min lille vuffer :lun: I skal kigge på ham, ikke mig, tak, jeg er bare nødvendig for, at han er der :mrgreen:

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Totalt Yndlings-vandhunde-Møffe! :lun:

Mio han tror vandet æder både ham og os, så hvis jeg går for langt ud og han ikke tør komme med, så svømmer han ind på stranden og står der og gø'er! :stupid: :lol:

Men han er blevet meget bedre til at svømme ud end da han var yngre.. men det der med at blive derude det er noget unødigt pjat! :engel:

Ud og hente og så ind igen! - Men det er vel også i bedste retriever-ånd?! :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Totalt Yndlings-vandhunde-Møffe! :lun:

Mio han tror vandet æder både ham og os, så hvis jeg går for langt ud og han ikke tør komme med, så svømmer han ind på stranden og står der og gø'er! :stupid: :lol:

Men han er blevet meget bedre til at svømme ud end da han var yngre.. men det der med at blive derude det er noget unødigt pjat! :engel:

Ud og hente og så ind igen! - Men det er vel også i bedste retriever-ånd?! :hmm:

Hihi, jamen, det er da retriever-stil! Ikke alt det der pjat med mellemærinder :blink:

Hej,

Flot møffe:klap:. Ham af min er ikke til at drive i vandet:stupid: og jeg syntes nu ellers at det kunne være rart for ham med en dukkert;-).

V.H.

Sille

Hehe, før i tiden kunne jeg heller ikke få Møffe til andet end at soppe - og det var stort :klap: Men det har åbenbart hjulpet med noget varme og at vi er begyndt til svømning :banan:

Hvor er I bare søde sammen :lun:

I ser da begge ud til at nyde det i stor stil, og du får da givet ham en masse dejlige møssere undervejs :hjerte:

Hehe, tak :kys:

Og selvfølgelig, man kan jo ikke lade være, sådan som han følger én i tykt og tyndt :lun: Og han er jo så dajlig :hjerte:

Det ser dejligt ud - han er sgu da en sej svømmer. Håber i nåede i tørvejr inden uvejret brød løs:mrgreen:

Hehe, Møffe og min far nåede i tørvejr :mrgreen:

Jeg blev sat til at ordne en skål vand til Møffe + finde noget til min far, hvilket alt sammen betød at jeg skulle i bagagerummet - og så står man jo ikke ligefrem tørt! Og det begyndte bare at øse ned, mens jeg stod der, selvfølgelig. Så da jeg endelig sad tørt og sikkert på bagsæddet og far fandt ud af, at han havde glemt noget - fik han pænt SELV lov til at gå om og finde det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Norh Møffe-manden :lun:....... Han ligner en der ikke helt ved om du nu også kan selv, eller har brug for redning :hmm: :lol:

Ja, ikk'? :lol: Tror også at det er den primære grund til, at han bevæger sig med ud i det der lumske vand :mrgreen:

Han er da bare for skøn og han ser da ud til at det er OK :lun:

Er du så overbevist om at Møffe er en rigtig vandhund?

Vi der var med på påsketuren til Kr. Hvalsø, så da med stor tydelighed at han godt kunne lide vand :mrgreen:

Der er stor forskel på "ok" og "godt" :mrgreen:

Og nej, jeg er ikke overbevist - vi så jo netop en rigtig vandhund igår - og det foregår heeeelt anderledes! :mrgreen: Og ikke med, frivilligt at søge ind mod land og gå op :rolleyes:

Fnis, Kirke Hvalsø, åååh, stakkels bettemanden altså :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, ikk'? :lol: Tror også at det er den primære grund til, at han bevæger sig med ud i det der lumske vand :mrgreen:

Der er stor forskel på "ok" og "godt" :mrgreen:

Og nej, jeg er ikke overbevist - vi så jo netop en rigtig vandhund igår - og det foregår heeeelt anderledes! :mrgreen: Og ikke med, frivilligt at søge ind mod land og gå op :rolleyes:

Fnis, Kirke Hvalsø, åååh, stakkels bettemanden altså :lol::lol::lol:

Jeg ved hvad du mener :mrgreen:

En rigtig vandhund er Dorte's Liva. Hun trak mere og mere i linen jo tættere vi kom på vandet.

På et tidspunkt stod vi og snakkede og ingen af os kastede Liva's vand Kong ud i vandet - så lagde hun sig da bare ned i vandkanten og nød livet.

Det var bare så sødt :hjerte:

Nana svømmede for første gang her i weekenden på dog camp'en og det var ikke just frivilligt. Jeg måtte lokke ret kraftigt og hvis jeg ikke selv var gået med i vandet, var det aldrig sket :lol:

Jeg opnåede dog at hun blev afkølet, hvilket var formålet. Hun så ud som om hun var ved at smelte :lun:

Men nød det.........det tror jeg ikke helt at hun gjorde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved hvad du mener :mrgreen:

En rigtig vandhund er Dorte's Liva. Hun trak mere og mere i linen jo tættere vi kom på vandet.

På et tidspunkt stod vi og snakkede og ingen af os kastede Liva's vand Kong ud i vandet - så lagde hun sig da bare ned i vandkanten og nød livet.

Det var bare så sødt :hjerte:

Nana svømmede for første gang her i weekenden på dog camp'en og det var ikke just frivilligt. Jeg måtte lokke ret kraftigt og hvis jeg ikke selv var gået med i vandet, var det aldrig sket :lol:

Jeg opnåede dog at hun blev afkølet, hvilket var formålet. Hun så ud som om hun var ved at smelte :lun:

Men nød det.........det tror jeg ikke helt at hun gjorde :mrgreen:

Hehe, tror måske Møffe er lidt mere til vand end Nana - så længe det er i små doser altså! :mrgreen:

Ej, den blanding vi mødte var sq så kær! :hjerte: Den hoppede og sprang som en kænguru i vandet, tydeligvis boblende af glæde! Det var ikke det der springe-løb, nix, det var hopla-hopla-hopla :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt med de hunde og vand........ Misja bader flere gange om ugen i søerne hernede, men de to gang vi har været ved havet har hun dårlig nok ville soppe :hmm:

Jeg tror ikke hun kan finde ud af det når det der vand bare forsætter ud i det uendelig og så er der jo bølger på som følger efter en, ski da alt for møstisk :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt med de hunde og vand........ Misja bader flere gange om ugen i søerne hernede, men de to gang vi har været ved havet har hun dårlig nok ville soppe :hmm:

Jeg tror ikke hun kan finde ud af det når det der vand bare forsætter ud i det uendelig og så er der jo bølger på som følger efter en, ski da alt for møstisk :vedikke:

Hehe, det må da også være skræmmende, at vandet sådan fortsætter!

Iiiiiiih hvor er han dygtig til at passe på sin mor :blink:

Ja, mors lille morpasser :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites