martin Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 jeg har læst på denne hjemme side Sprgsml og svar om hundens sundhed og sygdom at man skal passe på med at give lever da der er meget A vitamin i og at de kan få overdosise forstår det ik helt bliver da helt bekømmert når jeg giver dem lever !!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juli 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 jeg har læst på denne hjemme side Sprgsml og svar om hundens sundhed og sygdom at man skal passe på med at give lever da der er meget A vitamin i og at de kan få overdosise forstår det ik helt bliver da helt bekømmert når jeg giver dem lever !!!! Det er korrekt, at man ikke må 'overdosere' lever - vores hunde får lever ca hver 2 uge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Carli Besvaret Juli 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 Mine får også kun indmad hver 10-14 dag... Du skal forestille dig et byttedyr - og der er indmaden jo ikke så stor en del af dyret, så det er heller ikke så meget hunden har brug for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
martin Besvaret Juli 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 Det er korrekt, at man ikke må 'overdosere' lever - vores hunde får lever ca hver 2 uge jo men jeg tænkte på hvor meget må få ? de få af lever om ugen jeg bruger jo en blanning af lever/nyre/hjerter 25% 25% 50% og det for de 2 gange om ugen 10 % af ders kost om ugen de for 200g hver 2 gange om ugen og så er det jo knn 25% lever de for. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts