Gæst Chaddin Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Darwin har været lidt snottet siden i går, så når han trækker vejret kun gennem næsen, så lyder det helt snottet.. han havde også en "minibussemand" i næsen, som jeg fik ud. Er det normalt for hunde? Altså, er jeg bare fuldstændig pyldret nu, eller er det alvorligt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret Juli 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2010 Hunde kan blive forkølet - hvis de får træk. Men han kan også have fået noget op i næsen - som sidder og irritere. Jeg har prøvet dette med en tidligere hund - hvor han fik en lille kvist op i næsen og da det kom ud igen virkede han snottet fordi slimhinden i næsen var irriteret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattiie Besvaret Juli 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2010 Hunde kan blive forkølet på lige fod med os mennesker... Pluto var forkølet i vinters og der fik han sin jakke på når vi gik ud og jeg sørgede i det hele taget for at han ikke skulle blive kold... Tror bare ikke det er kulden på denne årstid... ved det ikke helt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts