Hop til indhold

Kamphund redder baby fra dødsbrand


Gæst Line&Freja
 Share

Recommended Posts

Gæst Line&Freja

For god ordens skyld skal det selvfølgelig påpeges at teksten er direkte kopi - sprogbruget herover/under er journalistens valg.

 

Som regel trækker store muskelhunde overskrifter, når de ivrigt skambider børn, voksne og forsvarsløse dyr. Men nogle af dem kan også gøre gavn.

 

 

Og hunden Thor, der er en pitbull, er netop en af de muskelhunde, som har udmærket sig særligt. Den reddede nemlig efter alt at dømme sin ejerfamilie fra Bristol i Indiana i USA fra en grum skæbne.

Da der brød brand ud i familiens hus cirka kl. tre om natten, så gøede Thor voldsomt og sprang op og alarmerede sine ejere.

 

Ikke nok med det, så formåede det store dyr at hive familiens yngstes vugge hele vejen fra soveværelset til hoveddøren. Her kunne den hjælpeløse tre måneder gamle pige reddes ud af det brændende hus. Det endda helt uskadt.

- Han er dagens helt, siger Thors ejer Kemper Hunter til det lokale nyhedssite, wsbt.com.

 

Kemper Hunter forklarer, at familien bare kunne rejse sig og gå ud, fordi Thor allerede havde taget den lille babyvugge med til hoveddøren.

Familiens hus blev voldsomt beskadiget under branden. Men ingen kom noget til.

 

 

 

Kamphund redder baby fra dødsbrand - Udland - BT.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Undskyld, men må jeg da lige have lov at brække mig over det markerede

 

Som regel trækker store muskelhunde overskrifter, når de ivrigt skambider børn, voksne og forsvarsløse dyr. Men nogle af dem kan også gøre gavn.

 

Men ellers en meget sød historie

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Line&Freja
3

 

Helt ærligt, jeg troede først, det var en ironisk kommentar fra TS, men det skrev de faktisk i avisen...??!! Virkeligt plat.

 

Ja - jeg kopierede blot teksten -

 

typisk medierne at skrive sådan - men indholdet fortæller...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...