Aslan Skrevet Juli 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 Igpr skrev jeg lidt med Gucci ang billeder af aslan og forklarede at han slet ikke fungerede i den her varme. Jeg ville jo så tage et billed igår........... Så jeg kaster øffe........ Aslan kigger på mig som om jeg er dum :stupid: Jeg siger aport........... og aslan LUNTER ned mod øffe, midtvejs stopper han op, kigger på øffe............ Hvor efter han vender om........... LUNTER op mod mig, og snuser lidt på græsset, går bag om mig, og går indenfor! men jeg fik da gravet nogle få billeder frem....... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 han er bare så smuk :5up: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Weeeee tak D :klap::banan: Haha stakkels Aslan, der bliver sendt afsted på ørkenvandring efter en dum gris Årrrh billederne med rebet i munden er da nogle af de bedste billeder ever Har dog aldrig set den teknik med tungen før Han er blevet helt majestætisk at se på I knew it - he´s a royal dog Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Jeg er blevet enig med mig selv om at tungen ligger OVEN på rebet, fordi den skal luftes neden under Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 hvor er han dejlig.. og cool i varmen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Jeg er blevet enig med mig selv om at tungen ligger OVEN på rebet, fordi den skal luftes neden under Ja det må være derfor - har skuette set den stil før Men hvor er det fedt at se billeder af ham, han ser rigtig flot og dejlig ud 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Han er godt nok smuk Jeg bliver helt ked af at I bor så langt væk, for ham ville jeg godt nok gerne kramme :hjerte: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 hvor er han dejlig.. og cool i varmen.. Kæmper om den bedste plads i sofaneseren, skal man så ikke passe på med disse her OBS lister? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 LUNTER op mod mig, og snuser lidt på græsset, går bag om mig, og går indenfor! Aslan: 10 - Mor: 0 :klap2: :lun: :lun: :lun: :klap2: Genial tungeføring!!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Genial tungeføring!!!!! Ja det ligner altså at han holder rebet med hagen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Kæmper om den bedste plads i sofaneseren, skal man så ikke passe på med disse her OBS lister? hov for dælen da..jo... det ku jo gå hen og blive farligt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 hov for dælen da..jo... det ku jo gå hen og blive farligt... altså, verdensherredømmet er røget herhjemme. Men sofaerne er stadig vores Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Kanon billeder af herreren. MEN hvorfor kun så FÅ.... Ligger gerne en bestilling på flere :engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Kanon billeder af herreren. MEN hvorfor kun så FÅ.... Ligger gerne en bestilling på flere :engel: Fordi i den her varme kan jeg kun tage "jeg orker ikke at bevæge mig billeder" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Fordi i den her varme kan jeg kun tage "jeg orker ikke at bevæge mig billeder" Jamen, dem du viste var der da ikke noget at klage over :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Jamen, dem du viste var der da ikke noget at klage over :hmm: Mjoe lidt. Erj dem med rebet er faktisk ok Men resten er jo lidt lallet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Mjoe lidt. Erj dem med rebet er faktisk ok Men resten er jo lidt lallet Det gør abselut ingen ting Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Det gør abselut ingen ting Ja ja jeg skal nok tage nogle flere billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juli 14, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 Ja ja jeg skal nok tage nogle flere billeder! :yeah::yeah::yeah: Flere billeder af HR. Aslan :banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 14, 2010 HARH, når man nu holde lange foredrag om hvordan ens hund sover igennem varmen............................ Så får han energi Erhm, jeg ved altså ikk li helt om det er ok at du tager billeder af mig og bondemanden! Årh jeg bliver så glad når du siger G-ordet Altså....du sagde g-ordet...ikk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Altså....du sagde g-ordet...ikk? Hvor er han bare kær med det der spørgende udtryk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 NUURRH!!! :hjerte: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Alexvibrandt Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Nurhh... Sød hund. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Aslan og hans pivedyr :lun: :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juli 15, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2010 Aslan Er der nogen tvivl om hvilken taktik han benytter til at overtage verdensherredømmet med?! Noget i retningen af: "Nu har jeg mor i min hule pote, så er turen kommet til HF..." Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts