Hop til indhold

Hed hund = ulidelig hund


Gæst Buddha
 Share

Hvad skal Motor ha'  

19 stemmer

  1. 1. Hvad skal Motor ha'

    • Køletæppe
      14
    • Køledækken
      2
    • Andet, uddyb venligst
      3


Recommended Posts

Gæst Buddha
Siden de nu ikke udstiller motor, kunne en sommerklipning så ikke kommer på tale monstro?

 

Hvor lang tid mon det tager inden det er vosket ud igen :hmm:

Jeg tror bare ikke det hjælper vildt meget.. det er jo ikke dækpelsen der er meget af, det er underulden, og den sidder helt tæt ind til kroppen med den anden pels ovenover.. Giver det mening?

 

Angiv venligst:

 

 

Angiv?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Indeholder meget kulde, så det tager lang tid før det ikke afgiver kulde til Motor.

 

Jeg vil gerne sommerklippe ham (hvis jeg bliver ved at tilbyde, så siger du vel ja, på et tidspunkt :hmm:), Petrine er SÅ begejstret for sin nye frisure!

 

Smart. Og det med at klippe, se hvad jeg skrev til Aslan :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Køletæppe........... Kan hunden ikke få blærebetændelse af sådan et egenetlig?

 

Njah joh, hvis den sådan ALTID ligger på det kan den vel.

 

Men hey mand - look at me, helt udhvilet i dag! Hund sov på dækket, vi havde sat solsejl op, så det at der var godt med skygge gjorde åbenbart at hunden sov indtil halv 9 :klap: Vi havde myggenet rundt om sengen, så man blev heller ikke vækket af dem, jubii.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Jeg har en trimmer til heste - Den kan sagtens klipper en ordentlig lodden fjolle, så bare sig hvis du vil låne den :slem:

 

Selvom ordentlig lodden fjolle lyder fedt - så tror jeg ikke Motor bliver lykkelig af, at jeg barberer ham skaldet, men tak for tilbuddet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Selvom ordentlig lodden fjolle lyder fedt - så tror jeg ikke Motor bliver lykkelig af, at jeg barberer ham skaldet, men tak for tilbuddet :mrgreen:

 

NB! fjolle = fjollebakker = fjorhest/nordbakker :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...