Gæst Nella Skrevet Juli 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2010 Jeg har brug for at finde en god hundepension til mine to hunde. Jeg har snart været over hele sjælland, har set både ok og rigtig dårlige pensioner. Er der mon nogen som kender Vestsjællands hundepension - eller en anden god pension? Jeg leder efter en pension som IKKE mixer hundene sammen. På forhånd tak. Hilsen Nella, Ollie og Isla. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gitte P Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Vi har lige haft vores hund i Toftebjerg hunde pension, jeg kan kun anbefale det, jeg kender rigtig mange som bruger dette sted igen og igen, derfor valgte vi netop dette sted, det ligger ved Slagelse, jeg ved godt af der har i forumet er 1 der har haft en dårlig oplevelse:stupid: Men man ser det jo kun fra en side, jeg vil ikke tage mig af det jeg kan slet ikke genkende eller forestille mig af det hænger sådan sammen:blink: Jeg vil slet ikke være i tvivl om hvores guldklump skal passes næste gang Toftebjerg igen:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Freddy Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Jeg vil anbefale dig at læse tråden fra 08.04.2010, 10:25 heri fortæller en hundeejer om en rystende oplevelse med Toftebjerg Hundepension. Selvom Gitte P. mener at historien kan have to sider, så vil jeg ALDRIG turde risikere min hunds trivsel ved at vælge en pension, hvor bare én eneste hundeejer kan fortælle om så rædsomme oplevelser! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 29, 2010 Ølsmose Hundepension i Slagelse/Sorø :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts