Hop til indhold

Kamphund bed 2 gange, nu er den fri igen

Gæst topsytop
 Share

Recommended Posts

Politiet vil gøre det politiet altid har gjort - at sige at de har andre ting at tage sig af - drikke kaffe - følge tour de france - snakke - holde "møder" - ja listen er lang :slem:.

Desværre tror jeg ikke den der "fremragende" hundelov man har fået skruet sammen vil ændre på politiets gøren og laden - de har de nemlig ikke "tid" til.

Vi vil tror jeg se flere og flere som anskaffer sig ulovlige hunde og bruger dem som potensforlængere - og det vil medføre endnu større ærgelser for de ejere som kan få det til at fungere og som kan håndtere deres hunde ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst minmilo

det nemlig rigtig ina... og det er forfærdeligt... af hvad jeg har hørt fortsætter de med at sælge hvalpene de kalder dem bare boxer eller lab blanding...

men det jo desværre sådan det hele tiden har været...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Det er jo sådan et fjols der ødelægger det for os andre...

Folk skal få styr på deres dyr, så os der ikke er så hjernelamme at vi ikke fatter at bruge snor og hegn, godt kan have vores dyr i fred uden konstant at skulle læse om den her slags sager...

Link til indlæg
Del på andre sites