Hop til indhold

Mest til PinPoynter....

Belzique
 Share

Recommended Posts

Jeg skrev noget tidligere i et indlæg om den her tøs som indkøbte en Sibirian Husky tæve for at lave hvalpe og derved tjene penge.... :damn:

Her er en lille opdatering og spørgsmål om der er noget der kan gøres for at forhindre hende i at sælge hvalpene kun 6 uger gamle...

Damen/tøsen har indkøbt endnu en tæve og også en hanhund siden sidst og har i skrivende stund fået hvalpe på den første tæve som nu må være ca. 2 år gammel. Hun blev parret med en hanhund med KC stamtavle, og derefter ups parret med deres egen han hvalp (ca 6/7 mdr gammel), så ingen ved nu hvem der er far til hvalpene, men de har KC stamtavle alligevel.

Hvalpene bor i et kosteskab (større end det lyder til, men alligevel :cry:) - Jeg har ikke selv været ude og se dem for det vil jeg simpelthen slet ikke, bliver noget så arrig over tøsens foretagende.

Alligevel for jeg jo fortalt af vores andre venner at det er ulækkert beskidt og stinkende.

Nå men vores venner var på besøg i dag med deres nøgle, da jeg skal se efter deres kaniner og fisk og andre "fluffies" medens de er på ferie og de fortæller at "tøsen" og hendes fyr skal med dem på ferie. Jeg spørger hvad der så skal ske med hvalpene imens? De fleste af dem flytter hjemmefra inden ferien (om 2 dage) og de som stadig ikke er solgt tager de med på ferie!!

Jeg mener jo helt bestemt ikke de er 8 uger gamle endnu, men vores venne par mente at det er de vist.

Jeg går så lige et smut på Facebook (god sladrehank :mrgreen: ) og får bekræftet at hvalpene er født den 4. Juni og derfor slet ikke er nær 8 uger gamle endnu.

Mit spørgsmål er egentligt mest om der er noget der kan gøres for at forhindre hende in at sælge hvalpene før tid, det er jo da både ulovligt og dybt uansvarligt. Vil The Kennel Club gøre noget? Eller RSPCA? Politiet? Eller nogen som helst?

Hvis hun nu får dem solgt inden tid, kan der så gøres noget for at forhindre det sker igen i fremtiden? Kan hun få en bøde?

Mange spørgsmål men bliver SÅ forarget over at man kan være så dum og uansvarlig som hun er, også selv om jeg havde det på fornemmelsen allerede da hun købte den første tæve :mad:

Link til indlæg
Del på andre sites