Hop til indhold

Fuldstændig ligegyldig tråd


Gæst Nanett
 Share

Recommended Posts

Gæst Nanett

I forbindelse med mit vagtjob, skulle jeg idag afløse en ny kollega og hans vuf som jeg ikke havde mødt før.

 

Jeg er tosset med alle hunde rent generelt, men det syn der mødte mig i morges var simpelthen en stor muskelbombe af rendyrket lækkerhed og charme :hjerte:

 

Sjældent har jeg set så stor og flot en Rottweiler i mit liv og jeg blev overdynget med kærlige (omend noget snaskede) kys fra den kære dreng. Hvis jeg var den anden vagt, ville jeg holde den hund meget tæt på mig, for ellers kan det godt være at jeg enten bliver nødt til at spise den eller at jeg putter den i lommen og nægter at aflevere tilbage.

 

Hvor kan Rottweilere dog være smukke hunde!!!

 

... og nej, der er absolut ingen pointe i denne tråd andet end barnlig og hundefantatisk lykke over at have mødt en ny firbenet kammerat :klap:

 

Hektor var til gengæld lidt sur, for Rotten havde snuppet hans Anders And bamse og stod med den i munden da vi så hinanden. Ligeså snart de var gået, skyndte han sig dog at generobre den og splitte den til atomer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...