Gæst MissLuna Skrevet Juli 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2010 Vi har siden var har fået luna vejet hende hver uge (og så regl også målt hende) og der er ikke været en gang hvor hun har taget mindre en 1½ kg på i ugen, de sidste 3 uger har hun dog taget 2 kg. Men denne gang har hun ikke taget på, hun er nu 20 uger gammel.. skal vi være bekymret? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ina Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Nej - Jeg tror ikke du behøver at være bekymret - hold øje med hendes velbefindende - at hun er aktiv osv. På det stadie hun er nu er væksten også gået lidt i stå - så jeg tror det er helt almindelig - men hold øje med vægten - at hun ikke taber sig og så evt justere lidt på foderet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Juli 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2010 Så kan jeg ånde lettet op og bare holde øje med hendes almene tilstand... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts